دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

دنی ویلنوو در حال نگارش فیلمنامه دنباله فیلم ‘’Dune’’ است

thumbnail

درحالی‌که هنوز به صورت رسمی ساخت دنباله فیلم مورد انتظار ‘’Dune’’ تایید نشده، دنی ویلنوو (Denis Villeneuve) کارگردان فیلم اول این سری از شروع مراحل نگارش فیلمنامه آن خبر داده است. همانطور که احتمالا اطلاع دارید، این سری براساس رمان پرفروش نوشته شده توسط فرانک هربرت (Frank Herbert) ساخته می‌شود و پس از یک تاخیر طولانی مدت در ماه اکتبر منتشر خواهد شد. بخشی از مصاحبه دنی ویلنوو با وبسایت گیمز رادار با شرح زیر است:

«هم‌اکنون من مشغول نگارش فیلمنامه فیلم دوم این سری هستم و شدیدا به دلیل وجود همچین فرصت‌هایی در مسیر کاری‌ام، قدردان سرنوشت و زندگی می‌باشم. من نمی‌دانم که سایر افراد در مورد این سری چه تفکری را در سر دارند ‌اما برای شخص من، همه چیز در بهترین سطح کیفی قرار دارد و امیدوار هستم که بتوانیم در آینده آثار بیشتری را از این فرنچایز تولید کنیم.»

چندی پیش نیز به صورت رسمی اعلام شد که در صورت تایید شروع مراحل تولید دنباله فیلم ‘’Dune’’، داستان این فیلم روی شخصیت چانی با بازی زندایا (Zendaya) متمرکز خواهد بود. از دیگر بازیگران حاضر در فیلم مذکور می‌توان به تیموتی شالمی (Timothee Chalamet)، اسکار آیزاک (Oscar Isaac)، جاش برولین (Josh Brolin) و ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson) اشاره کرد.

فیلم ‘’Dune’’ در تاریخ ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر ۱۴۰۰) به صورت هم‌زمان از طریق سالن‌های سینما و سرویس HBO Max در دسترس قرار می‌گیرد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
ali_ah33 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
ali_ah33
کاربر

چرا اخبار جدید منتشر نمیکنید
من هر روز بخش اخبار سایت رو بررسی و مشاهده میکنم




فیلم های بزودی

کانال تلگرام