دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

انتشار همزمان آثار جدید وارنر برادرز در سالن های سینما و سرویس HBO Max

thumbnail

پس از انتشار خبر عرضه همزمان فیلم مورد انتظار ‘’Wonder Woman 1984’’ از طریق سالن‌های سینما و سرویس استریم HBO Max در روز کریسمس، کمپانی وارنر برادرز به تازگی اعلام کرده است که برای انتشار آثار جدیدش نیز از رویکرد و برنامه‌ای مشابه با فیلم جدید شخصیت واندروومن استفاده خواهد کرد.

بنابر اعلام این کمپانی، آثاری نظیر فیلم ‘’Dune’’، فیلم ‘’Matrix 4’’ و فیلم ‘’Godzilla vs. Kong’’ در مارکت‌های مختلف به روی پرده خواهند رفت و در سالن‌های سینما برای مخاطبین قابل مشاهده خواهند بود اما در نقطه مقابل مخاطبین می‌توانند این آثار را از طریق سرویس استریم HBO Max نیز مشاهده کنند؛ البته این نکته را باید در نظر داشت که آثار جدید کمپانی وارنر برادرز تنها به مدت یک ماه از طریق این سرویس در دسترس خواهند بود.

از دیگر آثار کمپانی وارنر برادرز که انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۱ با چنین رویکردی در دسترس مخاطبین قرار گیرند، می‌توان به فیلم ‘’The Suicide Squad’’، فیلم ‘’The Conjuring: The Devil Made Me Do It’’، فیلم ‘’King Richard’’ و لایو اکشن ‘’Tom & Jerry’’ اشاره کرد.

کمپانی وارنر برادرز همچنین از لوگو رسمی تمامی آثار خود که برای انتشار در سال ۲۰۲۱ برنامه ریزی شده‌اند، رونمایی کرده که تصویر کلی آنها در بخش زیر قرار گرفته است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام