دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

میشل رودریگز و جاستیس اسمیت به فیلم ‘’Dungeons & Dragons’’ پیوستند

thumbnail

براساس گزارشات تازه منتشر شده، میشل رودریگز (Michelle Rodriguez) ستاره فرنچایز ‘’Fast & Furious’’ به همراه یکی از ستارگان فیلم ‘’Jurassic World: Fallen Kingdon’’ یعنی جاستیس اسمیت (Justice Smith)‌ به فیلم ‘’Dungeons & Dragons’’ پیوسته‌اند؛ پیش از این نیز حضور کریس پاین (Chris Pine)‌ به عنوان نقش اصلی این فیلم تایید شده بود.

این فیلم براساس سری بازی‌های ویدیویی مطرحی به همین نام ساخته می‌شود و با وجود گذشت بیش از ۴۶ سال از انتشار اولین بازی ویدیویی این فرنچایز، هنوز اشخاص بسیار زیادی در سرتاسر دنیا مشغول تجربه بازی‌های ‘’Dungeons & Dragons’’ می‌باشند. طبق آمار رسمی منتشر شده، تا به امروز بیشتر از ۴۰ میلیون نفر بازی‌های ویدیویی این فرنچایز را خریداری و تجربه کرده‌اند.

جان فرانسیس دیلی (John Francis Daley) و جاناتان گلدشتاین (Jonathan Goldstein) که سابقه ساخت فیلم ‘’Game Night’’ را در کارنامه دارند، کارگردان‌ و نویسندگان فیلمنامه این اثر هستند. گفتنی است که در سال ۲۰۰۰ نیز یک عنوان اقتباسی دیگر از این فرنچایز با بازی ستارگانی نظیر جرمی آیرونز (Jeremy Irons) و ثورا برچ (Thora Birch) ساخته شد که نتوانست به موفقیت چندانی دست پیدا کند و به نوعی به یک شکست تجاری تبدیل شد!

هنوز اطلاعات چندانی در مورد داستان یا زمان احتمالی انتشار فیلم ‘’Dungeons & Dragons’’ در دسترس نیست.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
kamyab1991 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
kamyab1991
کاربر

سرعت دانلود چرا اینجوری شده؟




فیلم های بزودی

کانال تلگرام