دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

ال فانینگ در نقش اصلی فیلم جدید “Predator” با نام “Badlands” بازی خواهد کرد

thumbnail

ال فانینگ، بازیگر شناخته شده سریال "The Great"، در حال مذاکره برای ایفای نقش اصلی در فیلم "Badlands" است که در دنیای "Predator" روایت می‌شود.

دن تراختنبرگ، کارگردانی که با ساخت فیلم "Prey" در سال 2022، این مجموعه را احیا کرد، کارگردانی "Badlands" را بر عهده دارد. "Prey" در سال 1719 میلادی و با بازی امبر میدتاندر در نقش یک زن جوان کامانچی روایت میشد که در برابر یک شکارچی بیگانه قرار می‌گرفت.

تراختنبرگ بار دیگر با پاتریک ایسون، نویسنده "Prey"، برای نگارش فیلمنامه "Badlands" همکاری کرده است.

استودیو فاکس قرن بیستم علاوه بر "Badlands"، چندین پروژه دیگر از مجموعه "Predator" را در دست ساخت دارد که تراختنبرگ در مرکز این دنیای در حال گسترش قرار دارد.

مجموعه "Predator" با فیلمی به همین نام در سال 1987 و با بازی آرنولد شوارتزنگر آغاز شد و پس از آن با فیلم‌های "پردیتور 2" (1990)، "د پردیتور" (2010) و "پردیتورها" (2018) ادامه یافت. همچنین چندین فیلم کراس‌اور میان شخصیت‌های "Predator" و "Alien" ساخته شده است.

اطلاعات دقیقی از داستان "Predator" منتشر نشده، اما منابع آگاه اشاره کرده‌اند که برخلاف "Prey"، این فیلم در گذشته روایت نمی‌شود بلکه در آینده‌ای نامعلوم جریان دارد. همچنین مشخص نیست که آیا "Badlands" نیز مانند "Prey" مستقیما از طریق سرویس‌های استریم پخش خواهد شد یا خیر.

ال فانینگ برای بازی در سریال "The Great" نامزد جایزه امی و سه بار نامزد گلدن گلوب شده است. این سریال پس از سه فصل در سال گذشته به پایان رسید. او همچنین در دو فیلم "Maleficent" محصول دیزنی و فیلم "Super 8" ساخته جی.جی. آبرامز بازی کرده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام