دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

حضور امیلیا کلارک در سریال ‘’Secret Invasion’’ تایید شد

thumbnail

پس از انتشار گزارشات و شایعات مختلف مبنی‌بر حضور امیلیا کلارک (Emilia Clarke)‌ در سریال ‘’Secret Invasion’’، ستاره سریال محبوب ‘’Game of Thrones’’ به صورت رسمی از نقش آفرینی در سریال جدید و مشترک کمپانی مارول و سرویس استریم دیزنی پلاس خبر داده است. در جریان قسمت اخیر برنامه ‘’The Tonight Show Starring Jimmy Fallon’’، امیلیا کلارک توضیحات مختصری را در مورد پیوستن به این پروژه ارائه کرده که بخش‌هایی از آن در بخش زیر قرار گرفته است:

«اولین گروهی که از جانب کمپانی مارول با آنها صحبت کرده‌ام، تیم امنیتی بوده است. آنها به نوعی من را برای نقش آفرینی در این سریال متقاعد کرده‌اند چراکه برای یک مدت کاملا طولانی همواره یک ماشین در اطراف خانه من حضور داشته و یک مرد نیز به خانه‌ام خیره می‌شده است!»

داستان سریال ‘’Secret Invasion’’ پیرامون گروهی از بیگانه‌های تغییر شکل دهنده جریان دارد که چندین سال از نفوذ آنها به کره زمین می‌گذرد و شخصیت‌های اصلی داستان به رهبری شخصیت نیک فیوری با بازی ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) وظیفه مقابله با آنها را برعهده دارند. کایل برداستریت (Kyle Bradstreet) فیلمنامه این سریال را به رشته تحریر درآورده است.

در این سریال حضور ستارگانی نظیر بن مندلسون (Ben Mendelsohn)، کینگزلی بن-ادیر (Kingsley Ben-Adir)، کریستوفر مک‌دونالد (Christopher McDonald)‌ و اولیویا کلمن (Olivia Colman) تایید شده است. هنوز مشخص نیست که امیلیا کلارک چه نقشی را در این سریال برعهده خواهد داشت.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
علی ستوده آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
علی ستوده
کاربر

چه شود ⁦(*_*)⁩




فیلم های بزودی

کانال تلگرام