دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

زمان شروع فیلمبرداری دنباله فیلم ‘’Extraction’’ مشخص شد

thumbnail

این‌گونه به نظر می‌رسد که پروسه تولید دنباله فیلم ‘’Extraction’’ با بازی کریس همسورث (Chris Hemsworth) به زودی آغاز خواهد شد و همانند فیلم اول، این دنباله نیز از طریق سرویس استریم نتفلیکس در دسترس قرار خواهد گرفت.

سم هارگریو (Sam Hargrave) برای کارگردانی این دنباله بازخواهد گشت و همانند فیلم اول نیز جو روسو (Joe Russo) نگارش فیلمنامه آن را برعهده خواهد داشت. علاوه‌بر فیلم ‘’Extraction’’، جو روسو و سم هارگریو در پروژه فیلم ‘’Avengers: Endgame’’ نیز با یک دیگر همکاری داشته‌اند چراکه هارگریور به عنوان بدلکار در ساخته بسیار موفق برادران روسو حضور یافته بود.

فیلم ‘’Extraction’’ با اقتباس از رمان ‘’Ciudad’’ نوشته آند پارکس (Ande Parks) ساخته شده و داستان آن ماموریت جدید یک مزدور به نام تایلر ریک را دنبال می‌کند که می‌بایست فرزند یکی از قاچاقچیان بزرگ مواد مخدر را در بنگلادش نجات دهد و او را به نقطه امنی برساند.

نکته جالب در مورد این مجموعه، این است که فیلم اول توانست به یکی از پربیننده‌ترین آثار تاریخ سرویس نتفلیکس بدل شود و همین موضوع سبب شد تا کمتر از گذشت یک ماه از شروع انتشار این اثر، سرویس مذکور ساخت دنباله آن را تایید کند.

حال امروز جو روسو در مصاحبه با وبسایت کمیک بوک اذعان داشته است که فیلمبرداری دنباله فیلم ‘’Extraction’’ احتمالا از اوایل سال ۲۰۲۱ آغاز می‌شود؛ با این وجود وی از انتشار جزئیات بیشتر نظیر زمان اکران یا برخی اتفاقات داستان این فیلم خودداری کرده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
AM9 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
AM9
کاربر

قسمت اولش واقعا خفن بود




فیلم های بزودی

کانال تلگرام