دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

ساخت دنباله فیلم ‘’Face/off’’ تایید شد

thumbnail

ساعاتی قبل وبسایت ددلاین در گزارشی مدعی شد که آدام وینگارد (Adam Wingard) به همراه سایمن بارت (Simon Barrett) در حال ساخت نسخه ریمیک (بازسازی شده) فیلم ‘’Face/off’’ محصول سال ۱۹۹۷ هستند، اما طولی نکشید که اشخاص مذکور گزارش منتشر شده را تکذیب و در صفحات شخصی‌شان در شبکه‌های اجتماعی اعلام کردند که آنها قصد دارند تا دنباله‌ای را برای این فیلم وارد پروسه تولید کنند.

فیلم ‘’Face/off’’ در سال ۱۹۹۷ و به کارگردانی جان وو (John Woo)‌ منتشر شد که توانست با بودجه ساخت ۸۰ میلیون دلاری‌اش به فروش کلی 245.7 میلیون دلار دست یابد. فیلمنامه این اثر توسط مایک ورب (Mike Werb) و مایکل کالیری (Michael Colleary) نوشته شده و ستارگانی نظیر نیکولاس کیج (Nicolas Cage) و جان تراولتا (John Travolta) در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اطلاعات چندانی در مورد داستان این دنباله منتشر نشده و تنها می‌دانیم که آدام وینگارد سازنده فیلم مورد انتظار ‘’Godzilla vs. Kong’’ علاوه‌بر کارگردانی، نگارش فیلمنامه آن را نیز به همراه سایمن بارت برعهده خواهد داشت. کمپانی پارامونت پیکچرز حق انتشار این فیلم را دارا است و نیل موریتز (Neal Moritz) در کنار دیوید پرموت (David Permut) تهیه کنندگان آن محسوب می‌شوند.

همچنین این‌گونه به نظر می‌رسد که در این دنباله شاهد بازگشت شخصیت‌ها و ستارگان فیلم اصلی نخواهیم بود و در جریان آن شخصیت‌های جدیدی به مخاطبین معرفی خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
esmaaiel آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
ESMAAIEL
کاربر

دنباله برای این فیلم اکشن عالی هیچ مفهومی نداره. بهتره این بازی کثیف رو تموم کنید.




فیلم های بزودی

کانال تلگرام