دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

تصویر جدیدی از پشت صحنه سریال ‘’Falcon and Winter Soldier’’ منتشر شد

thumbnail

ساعاتی قبل تصویر جدیدی از پشت صحنه سریال مورد انتظار ‘’Falcon and Winter Soldier’’ منتشر شد که در آن شخصیت باکی بارنز با بازی سباستین استان (Sebastian Stan)‌ را سوار بر یک موتورسیکلت می‌بینیم. همانطور که احتمالا اطلاع دارید، خط داستانی شخصیت باکی با انتشار این سریال از طریق شبکه استریم دیزنی پلاس بیشتر از هر زمانی تکامل و گستردگی پیدا خواهد کرد که مشخصا یکی از دلایل اصلی پررنگ شدن نقش وی در دنیای سینمایی مارول، حذف شدن شخصیت کاپیتان آمریکا با بازی کریس ایونز(Chris Evans) پس از اتفاقات فیلم ‘’Avengers: End Game’’ است.

در کنار شخصیت باکی، شخصیت سم ویلسون ملقب به فالکون با بازی آنتونی مکی (Anthony Mackie) حضور دارد؛ با این حال هنوز هیچ‌گونه جزییاتی در مورد خط داستانی این سریال یا اتفاقاتی که در انتظار این دو شخصیت قرار دارد، منتشر نشده است. مراحل تولید این سریال تا پیش از شروع بحران ویروس COVID-19 برای چندین ماه در حال انجام بود اما با شروع گسترش این ویروس، پروژه این سریال نیز همانند سایر پروژه‌های در حال ساخت متوقف شد تا اینکه پروسه تولید آن اخیرا و پس از گذشت شش ماه از سر گرفته شده است.

بنابر اعلام شبکه استریم دیزنی پلاس به علت توقف ایجاد شده در روند تولید این سریال، پخش آن تا آگوست ۲۰۲۰ به تاخیر افتاده است. هنوز جزییات بیشتری از سریال ‘’Falcon and Winter Soldier’’ منتشر نشده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
AM9 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
AM9
کاربر

خیلی خوب میشه که فیلمبرداریش توقف پیدا نکنه




فیلم های بزودی

کانال تلگرام