دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

فیلمبرداری فیلم ‘’Fantastic Beasts 3’’ از ماه اکتبر آغاز خواهد شد

thumbnail

براساس گزارشات منتشر شده، فیلمبرداری فیلم ‘’Fantastic Beasts 3’’ که با شیوع ویروس کرونا برای چندین ماه متوقف شده است، از ماه اکتبر مجددا آغاز می‌شود و به مدت پنج ماه ادامه خواهد یافت. دیوید ییتس (David Yates) همانند دو فیلم پیشین این مجموعه، کارگردانی فیلم سوم را نیز برعهده دارد و داستان این عنوان که سومین فیلم از پیش درآمد و اسپین‌آف فرنچایز محبوب ‘’Harry Potter’’ محسوب می‌شود، همچنان ماجراجویی‌های نیوت اسکمندر با بازی ادی ردماین (Eddie Redmayne) را در دهه 1920 دنبال می‌کند.

درحالی که این فیلم در ابتدا برای اکران در مارچ 2020 برنامه ریزی شده بود، مراحل تولید آن به دلیل مشکلات متعدد ناشی از شیوع ویروس کرونا بارها به تاخیر افتاد تا اینکه امروز به صورت رسمی زمان جدید شروع فیلمبرداری آن مشخص شد؛ کمپانی وارنر برادرز طی ماه‌های گذشته نیز از شروع فیلمبرداری این فیلم در ماه ژوئن خبر داده بود که برای حفظ سلامتی تمامی اعضای حاضر در این پروژه، مراحل تولید را تا اطلاع ثانوی به تاخیر انداخت.

فیلم اول این فرنچایز تحت عنوان ‘’Fantasic Beasts and Where to Find Them’’ در سال 2016 اکران شد که طرفداران را با شکل تازه‌ای از دنیای جادو و شخصیت‌های جدیدی نظیر نیوت اسکمندر، تینا گلدشتاین با بازی کاترین واترسون (Katherine Waterson) و جیکوب کووالسکی با بازی دن فوگلر (Dan Fogler) آشنا کرد. دو سال بعد و در سال 2018، فیلم دوم این فرنچایز یعنی ‘’The Crimes of Grindelwald’’ به روی پرده رفت و از ورژن جوان شخصیت آلبوس دامبلدور با بازی جود لا (Jude Law) و گلرت گریندلوالد با بازی جانی دپ (Johnny Depp) رونمایی کرد.

با وجود عملکرد ضعیف فیلم ‘’The Crimes of Grindelwald’’ در گیشه و دریافت نمرات منفی متعدد از منتقدین، این فرنچایز همچنان به کار خود ادامه می‌دهد و بنابر اعلام جی.کی رولینگ (J.K Rowling) خالق دنیای جادو، سه فیلم دیگر از این فرنچایز باقی مانده است که در نهایت طرفداران شاهد نبردی عظیم میان دامبلدور و گریندلوالد خواهند بود.

هنوز جزییات مشخصی از داستان و اتفاقات فیلم ‘’Fantastic Beasts 3’’ منتشر نشده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام