دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

مدز میکلسن به صورت رسمی به فیلم ‘’Fantastic Beasts 3’’ پیوست

thumbnail

بنابر اعلام کمپانی وارنر برادرز، مدز میکلسن (Mads Mikkelsen) به عنوان شخصیت گلرت گریندلوالد در فیلم ‘’Fantastic Beasts 3’’ حضور خواهد یافت و این بازیگر دانمارکی به صورت رسمی جانشین جانی دپ (Johnny Depp) در این نقش شده است.

در جریان هفته‌های گذشته و با کناره گیری اجباری جانی دپ از حضور در ادامه این فرنچایز به علت حواشی ایجاد شده پس از شکست وی در دادگاه حقوقی خود در مقابل همسر سابقش، گزارشاتی مبنی‌بر قرار گیری مدز میکلسن در صدر گزینه‌های مد نظر دیوید ییتس (David Yated)، کارگردان این فرنچایز منتشر شد که درنهایت امروز تمامی گزارشات مذکور تحقق پیدا کرده‌اند.

مدز مایکلسن در کارنامه کاری خود تجربه حضور در قالب شخصیت‌های منفی را دارا است و میان مخاطبین سینما بیشتر برای بازی در آثاری نظیر فیلم ‘’Doctor Strange’’، فیلم ‘’Casino Royal’’ و فیلم ''Rogue One: A Star Wars Story’’ شناخته می‌شود. در کارنامه وی بازی در نقش اصلی سریال ''Hannibal'' نیز به چشم می‌آيد.

در فیلم ‘’Fantastic Beasts 3’’ ادی ردماین (Eddie Redmayne)، کاترین واترسون (Kathrine Waterson)، دن فوگلر (Dan Fogler)، ازرا میلر (Ezra Miller)، کالوم ترنر (Callum Turner) و جود لا (Jude Law) در نقش‌های پیشین خود بازخواهند گشت.

فیلم ‘’Fantastic Beasts 3’’ در تاریخ 12 نوامبر 2021 (21 آبان 1400) اکران خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام