دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

مدز میکلسن جایگزین احتمالی جانی دپ در فیلم ‘’Fantastic Beasts 3’’ است

thumbnail

براساس گزارشات منتشر شده، به نظر می‌رسد که مذاکرات با مدز میکلسن (Mads Mikkelsen) برای بازی به عنوان شخصیت گریندلوالد در فیلم ‘’Fantastic Beasts 3’’ آغاز شده است.

به گزارش وبسایت ددلاین، ستاره اصلی سریال ‘’Hannibal’’ گزینه انتخابی و مدنظر دیوید ییتس (David Yates)، کارگردان فیلم‌های این فرنچایز است و از آنجا که مراحل تولید این فیلم در حال انجام است، کمپانی وارنر برادرز در نظر دارد تا قرارداد حضور میکلسن را به سرعت به ثبت برساند.

همانطور که احتمالا اطلاع دارید، جانی دپ (Johnny Depp) یکی از ستارگان اصلی این فرنچایز، چندی پیش در دادگاه حقوقی پرحاشیه زندگی شخصی خود شکست خورد و همین موضوع سبب شد تا بنابر درخواست کمپانی وارنر برادرز، بازیگر محبوب دنیای هالیوود از حضور در نقش گریندلوالد کناره گیری کند؛ جدایی جانی دپ از این مجموعه، در حالی صورت گرفت که وی فیلمبرداری برخی از سکانس‌های شخصیت گریندلوالد را به اتمام رسانده بود.

مدز میکلسن پیش از این سابقه حضور در آثاری نظیر فیلم ‘’Casino Royal’’، فیلم ‘’Doctor Strange’’ و فیلم ‘’Rogue One: A Star Wars Story’ را داشته است.

گفتنی است که زمان اکران فیلم ‘’Fantastic Beasts 3’’ نیز تغییر پیدا کرده است و این عنوان در تاریخ 12 نوامبر 2021 (21 آبان 1400) اکران خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

6
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

6 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
6 تعداد نویسندگان دیدگاه
NaSRiNShakiba13Berlinellobomahdibon آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
NaSRiN
کاربر

مدز میکلسن بازیگر عالی ایه اما اینکه برای نقش گریندلوالد مناسبه یا نه جای سوال داره

Shakiba13
کاربر

این نشون دهنده ی اینه که تو هالیوود چقدر زندگی شخصی بازیگرا میتونه روی کار حرفه ایشون تاثیرگذار باشه و اصول و قوانین خودش رو داره…
جانی دپ چه برحق باشه و چه نباشه با امبر هرد از لحاظ حرفه کاری خیلی متفاوته چون جانی دپ خیلی بازیگر قوی و فوق العاده ایه و کنار گذاشتن یه همچین بازیگری ضربه ی زیادی رو به هالیوود وارد میکنه!باید با عواقبش کنار بیان…

Berlin
کاربر

در این که بازیگر خوبیه شکی نیست
اما جانی دپ ، جانی دپ دل هاست ….
یکم تصور شکلش تو اون نقش هم برام سخته خخخخ

ellobo
کاربر

نقطه قوت قسمت قبلیش جانی دپ بود مدز میکلسن خیلی خوبه باید منتظر موند دید

M@[-]di
کاربر

مدز عزیز
توصیه میکنم فیلم hunt با بازی میکلسون رو ببینید حتما

AM9
کاربر

واییییییییییییییییییییی
بازیش توی هانیبال عالی بود




فیلم های بزودی

کانال تلگرام