دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

عنوان قسمت سوم «جانوران شگفت‌انگیز» اعلام شد

thumbnail

طرفداران فیلم‌های «هری پاتر» (Harry Potter) و «جانوران شگفت‌انگیز» (Fantastic Beasts) تاکنون بیشتر از آنچه که برنامه‌ریزی شده بود در انتظار قسمت سوم جانوران شگفت‌انگیز بوده‌اند، اما کمپانی «برادران وارنر» با انتشار عنوان رسمی این قسمت اعلام کرد که فیلم زودتر از برنامه اکران خواهد شد.

در فیلم جدید که عنوانش «اسرار دامبلدور» (The Secrets Of Dumbledore) نامگذاری شده است، بار دیگر شاهد ماجراجویی‌های «نیوت اسکمندر» خواهیم بود. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که پروفسور آلبوس دامبلدور می‌داند که جادوگر قدرتمند «گرت گریندلوالد» به دنبال کنترل دنیای جادوگری‌ست. وی که به تنهایی از پس متوقف‌کردن گریندلوالد بر نمی‌آید، رهبری یک گروه متشکل از جادوگران و یک شیرینی‌پز شجاع که جادوگر نیست در یک ماموریت خطرناک را به «نیوت اسکمندر» واگذار می‌کند. آن‌ها در این ماموریت با جانوران قدیمی و جدید روبرو شده و با پیروان در حال افزایش گریندلوالد وارد نبرد می‌شوند.

«جود لا» قرار است نقش جوانی‌های دامبلدور را هنرنمایی کند و «مدس میکلسن» نیز به جای «جانی دپ» شخصیت گریندلوالد را ایفا خواهد کرد. همانند فیلم‌های قبلی این بار هم «دیوید یتس» فیلم را براساس فیلمنامه‌ای نوشته «جی.کی رالینگ» کارگردانی خواهد کرد. جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور قرار است در تاریخ 15 آپریل 2022 (26 فروردین 1401) در ایالات متحده آمریکا اکران شود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

2
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
1 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
2 تعداد نویسندگان دیدگاه
samselMahdibornas آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Mahdibornas
کاربر

جانی دپ دیگه نیست نه؟

samsel
کاربر

نه




فیلم های بزودی

کانال تلگرام