دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

مدز میکلسن از حضور در فیلم ‘’Fantastic Beasts 3’’ می گوید

thumbnail

در جریان ماه گذشته و به دنبال شکست جانی دپ (Johnny Depp) در دادگاه حقوقی خود در مقابل همسر سابقش یعنی امبر هرد (Amber Heard)، دپ به درخواست کمپانی وارنر برادرز از بازی در نقش گریندلوالد و حضور در فیلم سوم فرنچایز ‘’Fantastic Beasts’’ کناره گیری کرد.

با خروج جانی دپ از این پروژه، شایعات مختلفی در مورد حضور بازیگران مطرح در قالب شخصیت گریندلوالد به گوش می‌رسید که درنهایت هفته گذشته فرصت بازی در این نقش به مدز میکلسن (Mads Mikkelsen)، ستاره سریال ‘’Hannibal’’ و فیلم ‘’Doctor Strange’’ رسید.

حال امروز این بازیگر در مصاحبه با اینترتینمنت ویکلی صحبت‌های تازه‌ای را در مورد حضور در فیلم ‘’Fantastic Beasts 3’’ انجام داده که بخش‌هایی از آن به شرح زیر است:

«مشکلی که در حال حاضر وجود دارد و ما در حال کار کردن روی آن هستیم، این است که باید بین کاری که جانی انجام داد و کاری که من می‌خواهم انجام دهم، یک پل وجود داشته باشد. در عین حال نیز من می‌بایست نقش آفرینی مختص به خود را انجام دهم. با این حال به هرنحوی که ممکن است، می‌بایست میان نسخه جدید و قدیمی این شخصیت پل و ارتباطی وجود داشته باشد تا دست ‌آوردهای جانی به هدر نروند!»

در فیلم ‘’Fantastic Beasts 3’’ ادی ردماین (Eddie Redmayne)، کاترین واترسون (Kathrine Waterson)، دن فوگلر (Dan Fogler)، ازرا میلر (Ezra Miller) کالوم ترنر (Callum Turner) و جود لا (Jude Law) در نقش‌های خود بازخواهند گشت.

این عنوان در تاریخ ۱۴ جولای 202۲ (۲۳ تیر 14۰۱) اکران خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام