دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

تصاویر جدیدی از فیلم ‘’Fast and Furious 9’’ منتشر شد

thumbnail

در طی سال‌های گذشته طرفداران فرنچایز ‘’Fast and Furious’’ منتشر انتشار نسخه ۹م این مجموعه محبوب بوده‌اند و در این بین نیز خبرهای شوکه کننده‌ای نظیر فیلمبرداری برخی از سکانس‌های این اثر در فضا منتشر شد که بدون شک انتظار طرفداران را بیشتر از هرزمانی افزایش داده است.

حال امروز تصاویر جدیدی از فیلم ‘’Fast and Furious 9’’ توسط اینترتینمنت ویکلی منتشر شده است که در میان آنها شاهد شخصیت‌هایی نظیر هان با بازی سانگ کانگ (Sung Kung)، تورتو با بازی وین دیزل (Vin Diesel) و لتی با بازی میشل رودریگز (Michelle Rodriguez) می‌باشیم. گفتنی است که یکی از سوالات بزرگی که همواره در مورد اتفاقات و روند داستانی این فیلم وجود دارد، چگونگی بازگشت شخصیت هان از مرگ است چراکه این شخصیت در جریان فیلم سوم این فرنچایز که تحت عنوان ‘’Tokyo Drift’’ شناخته می‌شود، کشته شد.

وین دیزل ستاره اصلی فرنچایز ‘’Fast and Furious’’ نیز اخیرا با انتشار یک توییت در شبکه اجتماعی توییتر به اهمیت بالا شخصیت هان و نقش پررنگ وی در اتفاقات مختلف این فرنچایز اشاره داشته است؛ بنابر گفته وین دیزل، در فیلم ۹م شاهد اتفاقات بزرگی خواهیم بود و شخصیت هان در مرکز تمامی آنها قرار خواهد داشت.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

3
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
2 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
2 تعداد نویسندگان دیدگاه
HoHiAM9 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
AM9
کاربر

در فضا؟؟؟
دیگه خیلی علمی تخیلی شد

HoHi
کاربر

احتمالا قسمت 10 هم تو دنیای ابرقهرمانانه هست تو قسمت 11 هم تو دنیاهای موازی
:))

AM9
کاربر

دقیقا




فیلم های بزودی

کانال تلگرام