دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

فرنچایز ‘’Fast & Furious’’ پس از دو فیلم دیگر به پایان خواهد رسید

thumbnail

بنابر گزارشات تازه منتشر شده، این‌گونه به نظر می‌رسد که کمپانی یونیورسال پیکچرز در نظر دارد تا با انتشار دو عنوان دیگر از فرنچایز ‘’Fast & Furious’’، به سری فیلم‌های اصلی این فرنچایز خاتمه دهد؛ چندی پیش نیز تایید شد که جاستین لین (Justin Lin) مجددا برای کارگردانی فیلم ۱۰م و ۱۱م این فرنچایز بازخواهد گشت.

در طی سالیان گذشته این فرنچایز به عنوان یکی از موفق‌ترین فرنچایزهای تاریخ سینما خود را به مخاطبین معرفی کرده است و به خوبی توانسته است که طرفداران زیادی را به دست آورد. انتشار فیلم ‘’Fast & Furious 9’’ برای اواخر سال جاری برنامه ریزی شده بود اما با شروع بحران ویروس COVID-10، اکران این فیلم به تاریخ نامشخصی از سال 2021 موکول شد. همانطور که احتمالا اطلاع دارید، فیلم جدید این مجموعه دارای سوپرایزهای متعددی نظیر بازگشت شخصیت هان و فیلمبرداری برخی از سکانس‌های آن در فضا است.

هنوز جزییات چندانی از فیلم‌های ‘’Fast 10’’  و ‘’Fast 11’’ در دسترس نیست اما انتظار می‌رود که فیلمنامه این دو عنوان نیز همانند دیگر فیلم‌های این فرنچایز توسط کریس مورگان (Chris Morgan) نوشته شود. همچنین در دو عنوان مذکور علاوه‌بر بازگشت شخصیت‌های اصلی، امکان بازگشت شخصیت جیزل با بازی گال گادوت (Gal Gadot) نیز وجود دارد اما هنوز این موضوع به صورت رسمی تایید یا تکذیب نشده است!

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

3
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

2 گفتگوها
1 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
3 تعداد نویسندگان دیدگاه
AAMMIRRRREEZZAABerlinAM9 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Berlin
کاربر

این داستان همچنان ادامه دارد ……
فک کنم این دفعه ون دیرل با مادر بزگش در بیفته خخخخخخ

AAMMIRRRREEZZAA
کاربر

xD

AM9
کاربر

باز شروع شد
مطمئنم قسمت آخر رو گند میزنن بهش
1 تا 7 خیلی خوب
8 رو زیاد دوست نداشتم
دیگه ببینیم 9 چی میشه …………




فیلم های بزودی

کانال تلگرام