دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

انتشار پوستر جدید از فیلم ‘’Free Guy’’

thumbnail

درحالی‌که کم‌تر از دو هفته تا انتشار فیلم مورد انتظار ‘’Free Guy’’ با بازی رایان رینولدز (Ryan Reynolds) زمان باقی مانده، به تازگی پوستر جدیدی از این فیلم منتشر شده است.

شاون لوی (Shawn Levy) کارگردان این فیلم است و داستان آن درون یک بازی ویدیویی جریان دارد که در آن رایان رینولدز ایفاگر نقش یک شخصیت غیرقابل بازی یا به اصطلاح NPC به نام گای است. هنگامی‌که گای متوجه حقیقت واقعی وجود خود می‌شود، تلاش می‌کند تا ضمن زنده نگه داشتن بازی، به رازهای مختلفی در مورد چگونگی قوانین بازی و ماهیت شخصیت خود پی ببرد.

از دیگر بازیگران حاضر در این عنوان می‌توان به جوی کار (Jodie Comer)، جو کِیری (Joe Keery)، لیل رل هاوری (Lil Rel Howery) و تایکا وایتیتی (Taika Waititi) که ایفاگر نقش منفی داستان خواهد بود، اشاره کرد. ناگفته نماند که در جریان این فیلم، مخاطبین شاهد حضور یکی از مطرح‌ترین بازیکن‌های دنیا یعنی تایلر بلوینز (Tyler Blevins) ملقب به نینجا نیز خواهند بود.

فیلم ‘’Free Guy’’ در ابتدا برای انتشار در ماه جولای برنامه ریزی شده بود، اما پس از تاخیر ایجاد شده به دلیل مشکلات ناشی از ویروس کووید-۱۹ عرضه آن به تاریخ ۱۳ آگوست (۲۲ مرداد ۱۴۰۰) موکول شده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
AR3F آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
AR3F
کاربر

انتظار یه کار کمدی عالی از رایان رینولدز دارم … منتظرم براش …




فیلم های بزودی

کانال تلگرام