دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

بازیگر نقش ویسریس تارگرین در سریال ‘’House of the Dragon’’ مشخص شد

thumbnail

به گزارش وبسایت کولایدر پدی کانسیداین (Paddy Considine) بازیگر اهل کشور انگلستان که سابقه حضور در سریال‌های ‘’The Outsider’’ و ‘’The Third Day’’ را دارا است، برای حضور در نقش اصلی سریال ‘’House of the Dragon’’ انتخاب شده است.

سریال مذکور که پیش درآمد سریال محبوب ‘’Game of Thrones’’ محسوب می‌شود، براساس کتاب ‘’Fire & Blood’’ نوشته جرج آر. آر. مارتین (George R.R. Martin) در دست ساخت است و داستان آن ۳۰۰ سال پیش از شروع اتفاقات سریال اصلی روایت می‌شود. همچنین همانطور که از نام این سریال مشخص است، تمرکز اصلی آن روی خاندان تارگرین خواهد بود!

این سریال دومین اسپین آف رسمی از سریال ‘’Game of Thrones’’ است و پیش از آن نیزساخت یک اسپین آف دیگر با حضور نائومی واتس (Naomi Watts) تایید شده بود که بنابر دلایل نامشخصی ساخت آن کنسل شد. حال براساس گزارش منتشر شده می‌دانیم که پدی کانسیداین اولین بازیگر تایید شده برای این سریال و ایفاگر نقش ویسریس تارگرین است.

رایان کاندل (Ryan Condal) نویسنده نسخه ابتدایی فیلمنامه این سریال است و به همراه جرج مارتین ساخت آن را برعهده دارد. کاندل همچنین در کنار میگوئل ساپوچنیک (Miguel Sapochnik)، کارگردان برخی از قسمت‌های برجسته سریال اصلی، به عنوان شورانر نیز در این پروژه حضور دارد. براساس شایعات موجود، به نظر می‌رسد که فصل اول سریال ‘’House of the Dragon’’ شامل ۱۰ قسمت خواهد بود و در آینده جنگ داخلی تارگرین‌ها نیز در این سریال به تصور کشیده خواهد شد.

هنوز تاریخ مشخصی برای شروع پخش این سریال اعلام نشده است اما گمان می‌رود که طرفداران می‌توانند در سال ۲۰۲۲ شاهد انتشار این عنوان باشند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
Mohammad_ir آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Mohammad_ir
کاربر

بیدَد نیمیخوره این




فیلم های بزودی

کانال تلگرام