دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

ساخت اسپین آف جدید سریال “Game of Thrones” با محوریت تاریخچه خاندان «تارگرین»

thumbnail

براساس اخبار منتشر شده به نظر می‌رسد که شبکه «HBO» ساخت پیش درآمد جدیدی را از سریال "Game of Thrones" با محوریت خاندان «تارگرین» درنظر دارد که اتفاقات آن درست 300 سال پیش از شروع داستان سریال اصلی رخ می‌دهند. «جرج آر. آر. ماترین» نویسنده سری رمان‌های «نغمه‌ی یخ و آتش» به همراه «رایان کندال» فیلمنامه این سریال را خواهد نوشت. انتشار این خبر درحالی صورت گرفته است که فیلمبرداری قسمت پایلوت اولین پیش درآمد این سریال محبوب تحت عنوان "Blood Moon" با حضور «نائومی واتس» به عنوان یکی از نقش‌های کلیدی آن، به‌تازگی به پایان رسیده و ساخت قسمت‌های بعدی آن نیز به زودی آغاز خواهد شد؛ اتفاقات این سریال 6000 هزار سال پیش از داستان اصلی و در عصر قهرمانان تاریخ وستروس روایت می‌شوند.

تاکنون جزییات زیادی از پیش درآمد جدید سریال "Game of Thrones" منتشر نشده با این وجود گمان می‌رود که داستان آن بر روی شخصیت «اگان فاتح» و خواهران او متمرکز خواهد بود که هر سه آنها از اجداد «دنریس تارگرین» به شمار می‌روند. ریشه خاندان تارگرین به سرزمین والریا در قاره‌ی ایسوس بازمی‌گردد که کمی پس از حمله آنها به وستروس، سرزمین والریا برای همیشه به ویرانه تبدیل می‌شود و تارگرین‌ها به همراه اژدهاهایشان در دراگون استون ساکن می‌شوند و سال‌ها بعد از این اتفاقات اگان فاتح در دراگون استون متولد شده و فتح و تصرف کامل وستروس را از این جزیره آغاز می‌کند.

نکته نامعلوم دیگری که در مورد این پیش درآمد وجود دارد این است که آیا شبکه «HBO» در میان پخش این عنوان و سریال "Blood Moon" یکی را انتخاب خواهد کرد یا همانند شبکه «AMC» که به صورت همزمان دو سریال "Fear the Walking Dead" و "The Walking Dead" را پخش می‌کند، هر دوی آنها را در جدول زمان بندی پخش خود جای خواهد داد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

52
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

0 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
0 تعداد نویسندگان دیدگاه
آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک



فیلم های بزودی

کانال تلگرام