دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

جرارد باتلر و فرانک گریلو در فیلم “Copshop” حضور خواهند داشت

thumbnail

دو کمپانی Open Road Films و STXinternational ساعاتی قبل به اتفاق اعلام کردند که جرارد باتلر (Gerard Butler) و فرانک گریلو (Frank Grillo) در فیلم ‘’Copshop’’ به کارگردانی جو کارناهان (Joe Carnahan) حضور خواهند داشت.

این فیلم اکشن-تریلر در یک شهر کوچک و مقر حضور پلیس‌ها جریان دارد که بنابر اتفاقاتی تبدیل به میدان جنگ میان یک قاتل حرفه ای (با بازی باتلر) و یک پلیس زن تازه کار می‌شود؛ هنوز مشخص نیست که چه شخصی در نقش پلیس زن حضور خواهد یافت اما مطمئنا این نقش را می‌توان زمینه مناسبی برای معرفی یک بازیگر جوان جدید به سینمای اکشن تلقی کرد.

فیلمنامه اصلی این فیلم توسط کرت مک لود (Kurt McLeod) و براساس داستانی که ایده ابتدایی آن توسط وی و مارک ویلیامز (Mark Williams) طراحی شده، به رشته تحریر درآمده است. ویلیامز به همراه تای دانکن (Tai Duncan) از جانب کمپانی Zero Gravity، وارن گاز (Warren Goz) و اریک گلد (Eric Gold) از جانب کمپانی Sculptor Media، جرارد باتلر و آلن سیگل (Alan Siegel) از جانب کمپانی G-BASE Productions و جو کارناهان به همراه فرانک گریلو از جانب کمپانی WarParty Films تهیه کنندگان این پروژه هستند. جیمز ماشلو (James Masciello)، متیو سیداری (Matthew Sidari) و تام اورتنبرگ (Tom Ortenberg) نیز تهیه کنندگان اجرایی این پروژه محسوب می‌شوند.

شروع مراحل تولید این فیلم برای ماه اکتبر برنامه ریزی شده است و فیلمبرداری آن در جورجیا و نیو مکزیکو انجام خواهد شد. براساس گزارشات موجود، کمپانی Open Road Films حق انتشار این فیلم را در سینماهای داخلی ایالات متحده و کمپانی STXinternational حق انتشار آن در سینماهای دیگر کشورها را برعهده دارد.

همچنین ضمن انتشار خبر حضور جرارد باتلر و فرانک گریلو در فیلم ‘’Copshop’’، تام اورتنبرگ تهیه کننده اجرایی این پروژه در بیانیه‌ای اذعان داشت که برای تجربه یک همکاری دیگر با جو کارناهان شدیدا هیجان زده است و افزود:
«من برای تجربه پنجمین همکاری شخصی‌ام با جو کارناهان شدیدا هیجان زده‌ام و فرانک گریلو از زمان تاسیس کمپانی Open Road Films، همواره یکی از ستارگان جذاب برای این کمپانی بوده است. قرار گرفتن جو و فرانک در کنار یکی از بزرگ‌ترین ستارگان سینمای اکشن یعنی جرارد باتلر، مطمئنا سبب ایجاد موفقیت بزرگی برای این پروژه خواهد شد.»

هنوز تاریخ مشخصی برای اکران فیلم ‘’Copshop’’ اعلام نشده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام