دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

ساخت فیلم ‘’Ghost of Tsushima’’ تایید شد

thumbnail

چاد استاهلسکی (Chad Stahelski) سازنده دنباله‌های اخیر فرنچایز ‘’John Wick’’ را می‌توان یکی از پرکارترین کارگردان‌های حال حاضر هالیوود دانست که به گزینه اصلی بسیاری از کمپانی‌ها برای ساخت آثار اکشن و پرهیجان تبدیل شده است.

به تازگی نیز وبسایت ددلاین در گزارش جدیدش به این موضوع اشاره داشته است که شرکت سونی به همراه پلی استیشن پروداکشنز چاد استاهلسکی را به عنوان کارگردان فیلم اقتباسی ‘’Ghost of Tsushima’’ که براساس یک بازی ویدیویی به همین نام ساخته می‌شود، انتخاب کرده‌اند. این بازی ویدیویی محصول استودیو Sucker Punch است که جز بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ به شمار می‌رود.

اسد قزلباش (Asad Qizilbash)‌ رئیس استودیو پلی استیشن پروداکشنز در بیانیه‌ای نظر شخصی‌اش را در مورد حضور چاد استاهلسکی در این پروژه بیان کرده که بخشی از آن به شرح زیر است:

«ما برای هم‌کاری با چاد استاهلسکی و تماشا دیدگاه منحصر به فرد وی نسبت به داستانی که پیرامون شخصیت جین جریان دارد، بسیار هیجان زده‌ایم. ما شدیدا به هم‌کاری با اشخاص مستعد و خلاقی نظیر چاد علاقه‌مند هستیم چراکه اشخاصی نظیر وی به بازی‌های ویدیویی علاقه دارند و اقتباسی که توسط آنها ساخته می‌شود،مطمئنا غنی است که سبب هیجان زده شدن مخاطبین می‌شود.»

بازی ویدیویی ‘’Ghost of Tsushima’’ یکی از موفق‌ترین آثار انحصاری کنسول‌های پلی استیشن طی سال‌های گذشته بوده که در سه روز ابتدایی انتشار آن، بیشتر از 2.4 میلیون نسخه از این بازی به فروش رفته است. داستان این عنوان پیرامون شخصیت جین ساکای جریان دارد که می‌بایست برای بازپس گیری جزیره سوشیما با نیروهای مغول به مبارزه بپردازد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
djghc121 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Djghc121
کاربر

ایول




فیلم های بزودی

کانال تلگرام