دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

«جیلیان اندرسون» ایفاگر نقش «مارگارت تاچر» در فصل جدید سریال “The Crown” خواهد بود

thumbnail

براساس اعلام شبکه «نتفلیکس»، «جیلیان اندرسون» ایفاگر نقش «مارگارت تاچر»، نخست وزیر اسبق بریتانیا در فصل چهارم سریال "The Crown" خواهد بود. پس از اعلام این خبر، اندرسون در بیانیه‌ای از اشتیاق خود برای پیوستن به این تیم خبر داد و افزود:

‘’ من برای پیوستن به تیم بازیگری و عوامل سازنده سریال "The Crown" و امکان حضور در نقش چنین زن پیچیده و بحث برانگیزی، بسیار هیجان زده هستم. تاچر بدون شک شخص قدرتمندی بوده است اما من از کاوش در زیرپوست و شخصیت او لذت می‌برم و با جرات می‌گویم که با وجود محبوب یا منفور بودن وی، او یک دوره زمانی را در تاریخ بشریت مشخص کرده است و من دارم به شخصیت او علاقه‌مند می‌شوم.’’

فصل سوم این سریال برای انتشار در تاریخ 17 نوامبر 2019 (26 آبان 1398) برنامه ریزی شده است که در جریان آن شاهد حضور «اولیویا کولمن» بازیگر برنده جایزه اسکار در نقش «ملکه الیزابت دوم» خواهیم بود؛ گفتنی است که پیش از این «کلیر فوی» بازی در این نقش را برعهده داشته است. از دیگر بازیگران فصل سوم این سریال می توان به «توبیاس منزیس» به عنوان «شاهزاده فیلیپ» و «هلنا بانهام کارتر» به عنوان «پرنسس مارگارت» اشاره کرد.

فصل چهارم سریال سریال "The Crown" هم‌اکنون در حال تولید است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام