دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

اسکار آیزاک و جیک جلینهال در فیلم ‘’Francis and The Godfather’’ حضور خواهند یافت

thumbnail

ساعاتی قبل اعلام شد که اسکار آیزاک (Oscar Isaac) و جیک جیلنهال (Jake Gyllengaal) در اثری مرتبط با فرآیند ساخت فیلم ‘’The Godfather’’ حضور خواهند یافت.

فرانسیس فورد کاپولا (Francis Ford Coppola) سازنده فیلم ارجینال بوده است و در آن ستارگانی همچون مارلون براندو (Marlon Brando) و آل پاچینو (Al Pacino) حضور داشتند که در آن زمان توانست به فروش  کلی 722 میلیون دلار دست یافت. این فیلم موفق به کسب سه جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم سال شد؛ نکته جالب در مورد این فیلم، این است که کاپولا برای کارگردانی فیلم اول این سه گانه جایزه اسکار بهترین کارگردانی را کسب نکرد اما در ادامه با ساخت دو دنباله دیگر آن توانست این جایزه را از آن خود کند.

با این حال روند و داستانی که در پشت پرده فیلم ‘’The Godfather’’ وجود دارد در طی تمام سال‌هایی که از اکران این فیلم گذشته است، الهام بخش آثار سینمایی مختلف، مستندها و حتی کتاب‌ها بوده و حال امروز اعلام شده است که ریشه‌های خلق این اثر بزرگ در فیلمی تحت عنوان ‘’Francis and The Godfather’’ بازگو خواهد شد. براساس گزارشات منتشر شده توسط وبسایت ددلاین، می‌دانیم که بری لوینسن (Barry Levinson) کارگردانی این فیلم را برعهده خواهد داشت.

در این گزارش ذکر شده است که اسکار آیزاک ایفاگر نقش فرانسیس فورد کاپولا خواهد بود و جیک جیلنهال نیز در نقش باب ایونز (Bob Evans)‌ تهیه کننده فیلم ‘’The Godfather’’ حضور می‌یابد. به دنبال انتشار این خبر، کاپولا شخصا نظر کوتاه خود را در مورد این پروژه اذعان داشته است:

«هر فیلمی که بری لوینسن بسازد، جالب و ارزش‌مند خواهد بود!»

بری لوینسن نیز همانند فرانسیس فورد کاپولا کارنامه کاری درخشانی را دارد که در آن ساخت آثاری نظیر فیلم ‘’Diner’’، فیلم ‘’Avalon’’، فیلم ‘’Bugsy’’ و فیلم ‘’Rain Man’’ که توانست برنده چندین جایزه اسکار شود، به چشم می‌خورد. ناگفته نماند که این کارگردان تنها یک بار و با ساخت فیلم ‘’Rain Man’’ موفق به کسب جایزه اسکار بهترین کارگردان شده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
HoHi آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
HoHi
کاربر

پیشنهادی بهشون داده که نتونشتن رد کنن o.O




فیلم های بزودی

کانال تلگرام