دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

پوسترهای جدید فیلم ‘’Godzilla vs. Kong’’ منتشر شد

thumbnail

در حالی که مدت زمانی کم‌تر از یک ماه تا عرضه رسمی فیلم مورد انتظار ‘’Godzilla vs. Kong’’ باقی مانده، دو پوستر رسمی و جدید از این عنوان به صورت مجازی و در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. آدام وینگارد (Adam Wingard) سازنده آثاری همچون ‘’You’re Next’’ و ‘’Death Note’’ به عنوان کارگردان این فیلم شناخته می‌شود؛ ناگفته نماند که این فیلم ساز چندی پیش نیز به عنوان کارگردان دنباله فیلم ‘’Face/Off’’ انتخاب شد.

اتفاقات این فیلم دنباله‌ای برای دو فیلم ‘’Godzilla: King of the Monsters’’ و ‘’Kong: Skull Island’’ محسوب می‌شود که در جریان آن میان دو هیولا عظیم الجثه کینگ کونگ و گادزیلا نبردی بزرگ شکل می‌گیرد و در این بین بشریت به دنبال نابود سازی هر دو آنها و بازپس گیری کره زمین است.

ستارگانی همچون الکساندر اسکارشگرد (Alexander Skarsgard)، میلی بابی براون (Millie Bobby Brown)، ربکا هال (Reecca Hall)، کایل چندلر (Kyle Chandler) و جولیان دنیسون (Julian Dennison) در این اثر حضور یافته‌اند.

فیلم ‘’Godzilla vs. Kong’’ در تاریخ ۳۱ مارچ (۱۱ فروردین ۱۴۰۰) از طریق سالن‌های سینما و سرویس استریم HBO Max در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

5
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

2 گفتگوها
3 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
4 تعداد نویسندگان دیدگاه
esmaaielsaeidx57SolitaryMehdi Alavi آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
saeidx57
کاربر

روایت کونگ فقط یکی بود و بس که به دست پیتر جکسون ساخته شد ! KingKong بقیش دیگه خیلی شورش در اومده. سال دیگه یهو دیدی که گودزیلا رو انداختن جون اسماگ اژدهای فیلم هابیت و یه فیلم ازش ساختن

ESMAAIEL
کاربر

“روایت کونگ فقط یکی بود و بس که به دست پیتر جکسون ساخته شد”
.
پیتر جکسون فقط فیلم کینگ کونک 1933 رو بازسازی کرد.

Mehdi Alavi
مهمان

واااای خیلی موردانتظاره این فییییییییلم!

Solitary
کاربر

چطور فیلمای تخیلی براتون جذابه؟!

Mehdi Alavi
مهمان

هموشون که نه! بعضیاشون. هر ژانری از فیلم میتونه برای من جذاب باشه.




فیلم های بزودی

کانال تلگرام