دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

شروع مراحل فیلمبرداری فیلم ‘’The Gray Man’’ با تاخیر مواجه شد

thumbnail

براساس گزارشات منتشر شده، به نظر می‌رسد شروع مراحل فیلمبرداری فیلم ‘’The Gray Man’’ که چندی پیش تولید آن برای سرویس استریم نتفلیکس تایید شد، به دلیل مشکلات ناشی از ویروس COVID-19 با تاخیر مواجه شده است.

برادران روسو که ساخت آثاری همچون فیلم ‘’Avengers: Endgame’’ را در کارنامه دارند، کارگردانی فیلم ‘’The Gray Man’’ را با اقتباس از رمان نوشته شده توسط مارک گرینی (Mark Greaney) برعهده خواهند داشت و تا به امروز حضور رایان گاسلینگ (Ryan Gosling)، کریس ایوانز (Chris Evans) و آنا د آرماس (Ana de Aarmas)‌ در این اثر تایید شده است. ناگفته نماند که این فیلم، پرهزینه‌ترین محصول تاریخ سرویس استریم نتفلیکس است که بودجه‌ای نزدیک به ۲۰۰ میلیون دلار برای آن در نظر گرفته شده است.

مشخصا در طی ماه‌های گذشته تولید پروژه‌های مختلفی به علت مشکلات ناشی از ویروس مذکور با تاخیر مواجه شده‌اند و محصولات سرویس استریم نتفلیکس نیز از این قاعده مستثنا نیستند؛ از محصولات متعدد این سرویس که تا به امروز در پروسه تولید آنها تاخیر ایجاد شده است، می‌توان به سریال ‘’Dear White People’’ اشاره کرد که به علت ابتلای برخی از عوامل این پروژه به ویروس COVID-19، مراحل تولید فصل چهارم و پایانی آن به تاخیر افتاده است.

حال بنابر گزارش تازه منتشر شده توسط ددلاین، سرویس استریم نتفلیکس باتوجه به بالارفتن میزان افراد مبتلا به ویروس COVID-19 در کالیفرنیا و به منظور جلوگیری از ابتلای عوامل فیلم ‘’The Gray Man’’ به این ویروس، تصمیم گرفته است که مراحل تولید و فیلمبرداری این فیلم را با تاخیر آغاز کند. پیش از این شروع مراحل فیلمبرداری این فیلم برای اواخر ماه ژانویه برنامه ریزی شده بود اما هنوز مشخص نیست که فیلمبرداری این اثر در چه تاریخی آغاز می‌شود.

داستان این فیلم زندگی یک مامور اجرایی سابق CIA با بازی رایان گاسلینگ را دنبال می‌کند که اکنون به عنوان یک قاتل حرفه‌ای به نام The Gray Man فعالیت دارد و توسط مامور هانسن با بازی کریس ایوانز تحت تعقیب است؛ هنوز مشخص نیست که آنا د آرماس چه نقشی را در این فیلم ایفا خواهد کرد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
AM9 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
AM9
کاربر

بنظر فیلم خوبی میاد
با بازی کریس ایوانز




فیلم های بزودی

کانال تلگرام