دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

اطلاعات جدیدی پیرامون دنباله فیلم ‘’Greenland’’ منتشر شد

thumbnail

پس از گذشت چندین ماه از انتشار خبر ساخته شدن دنباله فیلم ‘’Greenland’’، سرانجام کمپانی STXfilms از عنوان رسمی این اثر رونمایی کرده است و بنابر اعلام کمپانی سازنده، می‌دانیم که این دنباله تحت عنوان ‘’Greenland: Migration’’ در دسترس قرار خواهد گرفت.

مشابه با فیلم اول، ریک رومن واو (Ric Roman Waugh) کاگردان این دنباله خواهد بود و فیلمنامه آن نیز توسط کریس اسپارلینگ (Chris Sparling) نوشته می‌شود. در جریان این دنباله مجددا جرارد باتلر (Gerard Butler) و مورنا باکارین (Morena Baccarin) ایفاگر نقش‌های اصلی خواهند بود. داستان این اثر همچنان حول تلاش‌های خانواده گریتی برای زنده ماندن و یافتن یک پناهگاه امن جریان خواهد داشت؛ بیشتر اتفاقات این فیلم در قاره اروپا رخ خواهند داد.

فیلم ‘’Greenland’’ با بودجه‌ای معادل ۳۵ میلیون دلار ساخته شده است و یکی از موفق‌ترین آثار در دوره پاندمی کووید-۱۹ محسوب می‌شود که توانست به فروش کلی ۵۵ میلیون دلار دست یابد. انتظار می‌رود که مراحل تولید دنباله آن در ماه‌های ابتدایی سال ۲۰۲۲ آغاز شود.

هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار فیلم ‘’Greenland: Migration’’ اعلام نشده، اما باتوجه به شروع پروسه فیلمبرداری آن در سال آینده، انتظار می‌رود که عرضه این فیلم به اواخر ۲۰۲۲ یا ابتدا سال ۲۰۲۳ موکول خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام