دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

انتشار اطلاعات جدید پیرامون فیلم ‘’Barbie’’ با بازی مارگو رابی

thumbnail

به گزارش وبسایت ورایتی گرتا گرویگ (Greta Gerwig) که در سال 2019 به عنوان نویسنده فیلمنامه فیلم ‘’Barbie’’ از جانب کمپانی وانر برادرز انتخاب شده بود، کارگردانی این اثر را نیز برعهده خواهد داشت. در اوایل سال جاری تایید شد که مارگو رابی ‘’Margot Robbie’’ ایفاگر نقش اصلی این اثر خواهد بود و این‌گونه به نظر می‌رسد که با به اتمام رسیدن مراحل تولید سایر پروژه‌های این بازیگر و گرتا گرویگ، مراحل تولید این پروژه در سه ماه ابتدایی سال ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد.

مدت‌ها از اعلام رسمی کمپانی وارنر برادرز و انتشار اطلاعات مختلف پیرامون فیلم ‘’Barbie’’ می‌گذرد و طی سالیان گذشته چهره‌های مطرح دیگری همچون ان هاتاوی (Anne Hathaway) و ایمی شومر (Amy Schumer) برای بازی در قالب شخصیت اصلی این پروژه انتخاب شده‌اند که هریک از آنها به دلایل مختلفی از جمله تداخل برنامه‌های کاری‌شان از نقش آفرینی در این نقش صرف نظر کرده‌اند.

هنوز اطلاعات چندانی در مورد داستان فیلم ‘’Barbie’’ در دسترس نیست و صرفا مطابق اعلام عوامل سازنده، می‌دانیم که اتفاقات این اثر با آن‌چه که انتظار می‌رود، کاملا متفاوت خواهد بود. مارگو رابی، تام آکرلی (Tom Ackerley) و جوزی مک‌نامار (Josey McNamara) تهیه کنندگان این پروژه محسوب می‌شوند. این فیلم در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد.

مارگو رابی به زودی در فیلم ‘’The Suicide Squad’’ دیده می‌شود و به عنوان یکی از بازیگران پروژه پرستاره ‘’Babylon’’ به کارگردانی دیمین شزل (Damien Chazelle)‌ انتخاب شده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام