دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

تاریخ انتشار فیلم ‘’Guardians of the Galaxy 3’’ مشخص شد

thumbnail

طرفداران دنیای سینمایی مارول، به خصوص فرنچایز محبوب ‘’Guardians of the Galaxy’’ برای مدت زمان زیادی در انتظار رونمایی از تاریخ رسمی انتشار فیلم سوم این مجموعه بوده‌اند و حال می‌دانیم که این دنباله دقیقا در چه زمانی عرضه خواهد شد.براساس اعلام کمپانی مارول، فیلم مورد انتظار ‘’Guardians of the Galaxy 3’’ در تاریخ ۵ می ۲۰۲۳ (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲) در دسترس قرار می‌گیرد.

اخیرا نیز جیمز گان (James Gunn) نویسنده فیلمنامه و کارگردان فیلم‌های این فرنچایز در شبکه اجتماعی توییتر و در پاسخ به سوال یکی از طرفداران اعلام کرده است که فیلم سوم این مجموعه از اواخر سال ۲۰۲۱ وارد پروسه تولید خواهد شد، با این وجود وی از ارائه هرگونه جزئیات بیشتر خودداری کرده است.

درصورتی‌‌که به خاطر داشته باشید، سال گذشته و برای مدت زمان کمی جیمز گان از حضور در این پروژه کناره گیری کرد و مشکلات ایجاد شده میان او و عوامل دو کمپانی مارول و دیزنی، سبب شد تا بسیاری از ستارگان این فرنچایز نسبت به خروج وی واکنش دهند و خواهان بازگشت او شوند. با این حال، در آن بازه زمانی این فیلم‌ساز قرارداد ساخت فیلم ‘’The Suicide Squad’’ را با کمپانی وارنر برادرز امضا کرد و همین موضوع تاخیر طولانی مدتی را پروسه تولید و انتشار فیلم ‘’Guardians of the Galaxy 3’’ به همراه داشت.

کریس پرت (Chris Prat)، دیو باتیستا (Dave Bautista)، کارن گیلان (Karen Gillan) و بردلی کوپر (Bradley Cooper) به عنوان صداپیشه شخصیت راکت، از جمله ستارگان این فرنچایز به شمار می‌روند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
ghost آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
ghost
کاربر

به شدت منتظرم :)))




فیلم های بزودی

کانال تلگرام