دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

«ویل پولتر» نقش «آدام وارلاک» را در فیلم «نگهبانان کهکشان 3» ایفا خواهد کرد

thumbnail

«آدام وارلاک» آماده است تا در قسمت بعدی فیلم «نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy) وارد دنیای سینمایی مارول شود. به گزارش پایگاه خبری «ددلاین» به نقل از منابع آگاه، «ویل پولتر» هنرنمایی نقش آدام وارلاک را در این فیلم مورد انتظار برعهده گرفته است. «جیمز گان» کارگردان دو قسمت قبلی برای کارگردانی قسمت سوم نیز بازگشته است و «کوین فایگی»، رئیس استودیو مارول، به عنوان تهیه‌کننده فعالیت دارد.

همانند دیگر فیلم‌های مارول جزئیات خلاصه داستان فیلم همچنان محفوظ باقی مانده است و انتظار می‌رود که تولید پروژه از ماه نوامبر سال جاری آغاز شود. کوین فایگی نیز با انتشار یک توئیت خبر پیوستن پولتر را تایید کرد. بر اساس گزارشات، از ابتدای ماه آگوست جیمز گان و تهیه‌کنندگان برای انتخاب بازیگر نقش آدام وارلاک دست به کار شدند و مانند دیگر انتخاب بازیگران هیچ عجله‌ای به خرج ندادند. بازیگران زیادی برای این نقش در نظر گرفته شده بودند اما در نهایت این پولتر بود که توانست با تست خوبی که از خود بر جای گذاشت انتخاب شود.

پولتر بیشتر به خاطر هنرنمایی‌هایش در فیلم‌هایی همچون «The Revenant» و «Detroit» به شهرت رسیده است. وی اخیراً نیز در مینی‌سریال تحسین شده آمازون با عنوان «The Underground Railroad» نیز هنرنمایی کرده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام