دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

روپرت گرینت خواهان بازگشت در قالب شخصیت ران ویزلی است

thumbnail

روپرت گرینت (Rupert Grint) ایفاگر نقش ران ویزلی و یکی از ستارگان اصلی فرنچایز ‘’Harry Potter’’ به تازگی از تمایل شخصی‌اش برای بازگشت به دنیای جادو و حضور مجدد در قالب این شخصیت خبر داده است.

همانطور که مشخصا می‌دانید، سری فیلم‌های هری پاتر حول شخصیتی به همین نام و با بازی دنیل رادکلف (Daniel Radcliffe) جریان دارد که بااقتباس از سری رمان‌های نوشته شده توسط جی. کی. رولینگ (J. K. Rowling) ساخته شده است و به عنوان پر درآمدترین فرنچایز تاریخ سینما شناخته می‌شود.

پس از خاتمه یافتن فرنچایز هری پاتر در سال ۲۰۱۱ با اکران فیلم ‘’Deathly Hallows 2’’، دیگر ستارگان اصلی این فرنچایز از جمله دنیل رادکلیف و اما واتسون (Emma Watson) موفق به حضور در آثار متعدد و موفق دیگری شدند اما شرایط برای روپرت گرینت به گونه دیگری شکل گرفت و وی نتوانست حضور درخشانی را در هالیوود داشته باشد.

حال پس از گذشت یک دهه از اکران آخرین فیلم مجموعه هری پاتر، روپرت گرینت در مصاحبه با وبسایت کمیک‌بوک از علاقه شخصی‌اش برای بازگشت به دنیای جادو خبر داده است. در جریان این مصاحبه، گرینت هیچ‌گونه اطلاعاتی در مورد احتمال بازگشتش منتشر نکرده است اما این روزها شایعات مختلفی در مورد بازگشت ستارگان اصلی مجموعه هری پاتر به گوش می‌رسد و باید دید که در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
Shakiba13 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Shakiba13
کاربر

چقدر از این خبر خوشحال شدم…
امیدوارم تلاش های برادران وارنر جواب بده و سری جدیدش ساخته بشه.




فیلم های بزودی

کانال تلگرام