دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

هری استایلز به فیلم ‘’Don’t Worry, Darling’’ پیوست

thumbnail

هری استایلز (Harry Styles) ستاره فیلم ‘’Dukirk’ به فیلم ‘’Don’t Worry, Darling’’ پیوسته است و در کنار ستارگانی همچون فلورنس پیو (Florence Pugh)، کریس پاین (Chris Pine) و اولیویا وایلد (Olivia Wilde) به ایفای نقش خواهد پرداخت.

هری استایلز در این پروژه ایفاگر نقشی است که در ابتدا شیا لابیوف (Shia LaBeouf) برای حضور در آن در نظر گرفته شده بود اما مدتی بعد به دلیل تداخل زمانی برنامه‌های کاری، وی از این پروژه کناره گیری کرد. کتی سیلبرمن (Katie Silberman) فیلمنامه این فیلم را نوشته است و اولیویا وایلد کارگردانی آن را برعهده دارد. اتفاقات این فیلم در میان اجتماع کوچکی از افراد که در بیابان‌های کالیفرنیا در دهه 1950 زندگی می‌کنند، روایت می‌شود.

اولیویا وایلد به همراه کتی سیلبرمن از جانب کمپانی نیولاین سینما و روی لی (Roy Lee) به همراه میری یون (Miri Yoon) از جانب کمپانی ورتیگو اینترتینمنت تهیه کنندگان این پروژه هستند. کمپانی نیولاین در آگوست 2019 امتیاز ساخت و انتشار این پروژه را خریداری کرد و بنابر گزارشات موجود، گمان می‌رود که مراحل فیلمبرداری آن از فصل پاییز پیش رو آغاز خواهد شد.

هری استایلز که بیشتر به عنوان یک ستاره موسیقی و عضوی از گروه سابق One Direction شناخته می‌شود، اولین تجربه حرفه‌ای خود در سینما را در فیلم ‘’Dukirk’ ساخته کریستوفر نولان (Christopher Nolan) تجربه کرده است. بنابر گفته نولان، وی دارای یک چهره به سبک مردان قدیم است که با دیدن او مخاطبین گمان می‌کنند او از دهه‌های پیشین تا به امروز بدون تغییر باقی مانده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
Omid Rafiee آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Omid Rafiee
کاربر

اشتباه تایپی “Dunkirk”




فیلم های بزودی

کانال تلگرام