دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

فیلمبرداری فیلم ‘’The Gray Man’’ آغاز شد

thumbnail

براساس توییت تازه منتشر شده از طریق حساب رسمی برادران روسو در شبکه اجتماعی توییتر، می‌دانیم که فیلمبرداری فیلم پرهزینه و مورد انتظار ‘’The Gray Man’’ به تازگی آغاز شده است.

برادران روسو که ساخت آثاری همچون فیلم ‘’Avengers: Endgame’’ را در کارنامه دارا هستند، کارگردانی فیلم ‘’The Gray Man’’ را با اقتباس از رمان نوشته شده توسط مارک گرینی (Mark Greaney) برعهده دارند و ستارگان برجسته‌ای نظیر رایان گاسلینگ (Ryan Gosling)، کریس ایونز (Chris Evans) و آنا د آرماس (Ana de Aarmas)‌ در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت.

ناگفته نماند که در کنار ستارگان مذکور، چندی پیش نیز حضور رگه جین پیج (Rege-Jean Page)، بیلی باب تورنتون (Bily Bob Thornton)، جسیکا هنویک (Jessica Henwick) و آلفری وودارد (Alfre Woodard) در این اثر تایید شده است.

فیلمنامه اقتباسی این فیلم توسط کریستوفر مارکوس (Christopher Markus)، استفن مک‌فیلی (Stephen McFeely)، جو شارپنل (Joe Sharpnel) و جو روسو (Joe Russo) ‌به رشته تحریر درآمده است.

داستان این فیلم زندگی یک مامور اجرایی سابق CIA با بازی رایان گاسلینگ را دنبال می‌کند که اکنون به عنوان یک قاتل حرفه‌ای به نام The Gray Man فعالیت دارد و توسط مامور هانسن با بازی کریس ایوانز تحت تعقیب است؛ مشخص نیست که آنا د آرماس چه نقشی را در این فیلم ایفا خواهد کرد.

هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار این فیلم از طریق سرویس استریم نتفلیکس اعلام نشده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام