دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

هنری کویل در فیلم ‘’The Roise Project’’ حضور می ‌یابد

thumbnail

مطابق گزارشات تازه منتشر شده، هنری کویل (Henry Cavil) به فیلم رمانتیک-کمدی ‘’The Roise Project’’، محصول جدید شرکت سونی پیکچرز پیوسته است.

استیون فالک (Stephen Falk) کارگردانی این فیلم را برعهده دارد و فیلمنامه آن توسط اسکات نویستادتر (Scott Neustadter) و مایکل اچ. وبر (Michael H. Weber) نوشته شده است. از جمله تهیه کنندگان حاضر در این پروژه نیز می‌توان به مت تولماک (Matt Tolmach) و مایکل کاستیگن (Michael Costigan) اشاره کرد.

در جریان این فیلم، هنری کویل ایفاگر نقش یک پروفسور دانشگاه خواهد بود که در زمینه روابط عاطفی شدیدا بدشانس است و برای یافتن همسر مناسب یک پرسشنامه بسیار دقیق را طراحی می‌کند. هنگامی‌که او با یک زن که هیچ‌گونه تطابقی را با اصول مدنظرش دارا نیست، ملاقات می‌کند، تصمیم می‌گیرد تا بیشتر با وی آشنا شود و... .

در طی سال‌های اخیر ستارگان برجسته متعددی نظیر رایان رینولدز (Ryan Reynolds) و جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) برای حضور در فیلم ‘’The Roise Project’’ انتخاب شده بودند که هریک از آنها بنابر دلایل مختلفی از این پروژه کناره گیری کرده‌اند. هنوز تاریخ مشخصی برای شروع مراحل تولید فیلم ‘’The Roise Project’’ اعلام نشده و می‌بایست برای انتشار اطلاعات بیشتر منتظر بمانیم.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
pashabey آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
pashabey
کاربر

#henry cavill is superman




فیلم های بزودی

کانال تلگرام