دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

زمان انتشار فصل دوم سریال ‘’His Dark Materials’’ مشخص شد

thumbnail

شبکه HBO به تازگی تاریخ رسمی شروع پخش فصل دوم سریال ‘’His Dark Materials’’ را اعلام کرده است. براساس اعلام شبکه سازنده، طرفداران می‌توانند در تاریخ ۱۶ نوامبر (۲۶ آبان ۱۳۹۹)‌ شاهد بازگشت شخصیت محبوب لایرا با بازی دافنه کین (Dafne Keen) و فصل جدید این سریال باشند.

این شبکه همچنین ضمن انتشار زمان رسمی شروع پخش فصل دوم این سریال، از اولین پوستر و خلاصه داستان رسمی آن نیز رونمایی کرده است. خلاصه داستان رسمی فصل جدید این سریال به شرح زیر است:

«فصل دوم سریال ‘’His Dark Materials’’ از جایی آغاز می‌شود که لرد آزریل پلی را به دنیایی جدید باز می‌کند و باوجود وضعیت روحی نامناسبی که در لایرا پس از مرگ دوست صمیمی‌اش ایجاد شده است، وی به دنبال لرد آزریل وارد این دنیای ناشناخته می‌شود. در این دنیای ناشناخته لایرا با پسری به نام ویل که از دنیای خودمان است، ملاقات می‌کند. لایرا و ویل متوجه می‌شوند که سرنوشت‌شان در پیدا کردن پدر ویل و ایجاد دیداری مجدد میان آنها گره خورده است و در این بین خانم کالتر نیز سعی دارد تا لایرا را به هرقیمتی که شده به خانه بازگرداند.»

روث ویلسن (Ruth Wilson) به عنوان خام کالتر، لین مانوئل میراندا (Lin-Manuel Mranda) به عنوان لی و آریون بکاری (Ariyon Bakare) به عنوان بوریل دیگر ستارگانی هستند که در فصل دوم این سریال بازخواهند گشت. ترنس استامپ (Terence Stamp)، اندرو اسکات (Andrew Scott) و امیر ویلسن (Amir Wilson) از جمله بازیگران جدید این سریال محسوب می‌شوند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

3
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

2 گفتگوها
1 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
2 تعداد نویسندگان دیدگاه
HojatAM9 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Hojat
کاربر

سریال بسیار زیبا و خوش ساختی هست. به تمام کسانی که به دنیاهای موازی علاقمند هستن توصیه میکنم این سریال رو ببینن. البته کسانی که به سریالهای تخیلی با رگه های علم فیزیک علاقه ای ندارن توصیه نمیشه

AM9
کاربر

فصل اولش فقط معرفی سریال بود من جذابیتی ندیدم ( با احترام به نظر همه این نظر من هست)
فقط قسمت آخرش رو دوست داشتم که من رو به فصل دوم جذب کرد که معلوم بود سیاست کارگردان بود
حالا ببینیم فصل دوم چی میشه

Hojat
کاربر

موکدا این صرفا نظر شماست!




فیلم های بزودی

کانال تلگرام