دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

اطلاعات جدیدی از سریال ‘’House of the Dragon’’ منتشر شد

thumbnail

کمپانی وارنر برادرز شب گذشته از برنامه شوکه کننده‌اش برای اکران آثار خود در سال ۲۰۲۱ خبر داد و براساس اعلام کمپانی مذکور، آثاری نظیر فیلم ‘’The Matrix 4’’ یا فیلم ‘’Dune’’ علاوه‌بر اکران در سالن‌های سینما، از طریق سرویس استریم HBO Max نیز در دسترس قرار خواهند گرفت.

حال این‌گونه به نظر می‌رسد که شبکه HBO نیز برای ادامه موفقیت‌های سریال محبوب ‘’Game of Thrones’’ برنامه‌های خاصی را مد نظر دارد و در قدم نخست، از اولین تصاویر رسمی اژدهاهای سریال ‘’House of the Dragon’’ رونمایی شده است. ناگفته نماند که ضمن انتشار تصاویر مذکور، اعلام شده است که مراحل فیلمبرداری این سریال نیز در طی ماه‌های آینده آغاز خواهد شد.

سریال ‘’House of the Dragon’’ پیش درآمد سریال ‘’Game of Thrones’’ به شمار می‌رود و داستان آن ۳۰۰ سال پیش از شروع اتفاقات سریال اصلی و در زمان سلطنت خاندان تارگرین روایت می‌شود. چندی پیش نیز اعلام شد که پدی کانسدین (Paddy Considine) ستاره سریال ‘’The Outsider’’ ایفاگر نقش ویسریس تارگرین در این عنوان خواهد بود.

جرج آر.آر مارتین (George R.R Martin) خالق دنیای ‘’Game of Thrones’’، به همراه رایان کاندل (Ryan Condal) سازندگان این پیش درآمد خواهند بود. کاندل همچنین به همراه میگوئل ساپوچنیک (Miguel Sapochnik)، کارگردان برخی از قسمت‌های مطرح سریال اصلی، به عنوان شورانر در این پروژه حضور دارند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

4
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

3 گفتگوها
1 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
4 تعداد نویسندگان دیدگاه
MohsenFiNiSHAM9arash1291 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Mohsen
کاربر

خود سریال عالی بود. بجز چند قسمت آخر البته..
امیدوارم چند سال هم با این حال کنیم.

FiNiSH
کاربر

کاش سریال خوبی از آب در بیاد تا فصل آخرو جبران کنه

arash1291
کاربر

بعد از گندی که سریال اصلی زد فکر نکنم از این خیلی استقبال بشه

AM9
کاربر

اما در هر نظر بگیریم
بازم سریال بینظیری بود !




فیلم های بزودی

کانال تلگرام