دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

انتشار اولین تصاویر رسمی سریال ‘’House of the Dragon’’

thumbnail

شبکه HBO به تازگی از اولین تصاویر رسمی سریال مورد انتظار ‘’House of the Dragon’’ که پیش درآمدی برای سریال محبوب ‘’Game of Thrones’’ به شمار می‌رود، رونمایی کرده است.

برخلاف انتظار، شبکه سازنده همراه با انتشار این تصاویر هیچ‌گونه اطلاعات جدیدی را پیرامون داستان این سریال منتشر نکرده است اما طرفداران می‌توانند برای اولین بار شاهد استیو توسان (Steve Toussaint)‌ در قالب شخصیت لرد کورلیس والریون باشند؛ این شخصیت به عنوان مشهورترین ماجراجوی دریایی در تاریخ قاره وستروس شناخته می‌شود.

جرج آر.آر مارتین (George R.R Martin) خالق سری رمان‌های نغمه یخ و آتش، به همراه رایان کاندل (Ryan Condal) سازندگان این پیش درآمد خواهند بود. کاندل همچنین به همراه میگوئل ساپوچنیک (Miguel Sapochnik)، کارگردان برخی از مهم‌ترین و برجسته‌ترین قسمت‌های سریال اصلی، به عنوان شورانر در این پروژه حضور دارند. علاوه‌بر این،‌در تصاویر منتشر شده از ظاهر دو شخصیت دست پادشاه با بازی ریس آیفنس (Rhys Ifans) و آلیسنت های‌تاور با بازی اولیویا کوک (Olivia Cooke) نیز رونمایی شده است.

اتفاقات این سریال روی خاندان تارگرین متمرکز خواهد بود و در بازه زمانی ۳۰۰ سال پیش از سریال اصلی جریان دارد. اخیرا نیز شبکه HBO به صورتی رسمی از شروع مراحل فیلمبرداری این سریال خبر داده اما هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار آن اعلام نشده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام