دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

جیمی پین به عنوان کارگردان فیلم ‘’Luther’’ انتخاب شد

thumbnail

چندین سال از اولین بیانیه رسمی ادریس البا (Idris Elba) مبنی‌بر تمایل شخصی این بازیگر برای ساخته شدن فیلم مستقل شخصیت ‘’Luther’’ می‌گذرد و حال این‌گونه به نظر می‌رسد که بیشتر از هرزمانی به شروع پروسه تولید این پروژه نزدیک‌ شده‌ایم چراکه جیمی پین (Jamie Payne) سازنده فصل پنجم سریال ‘’Luther’’، به عنوان کارگردان این فیلم انتخاب شده است.

بنابر اعلام برخی از منابع نزدیک به این پروژه، باوجود این نکته که سرویس استریم نتفلیکس هنوز این امر را به صورت رسمی تایید نکرده است، می‌توان با قاطعیت گفت که فیلم ‘’Luther’’ در آینده‌ای نزدیک ساخته خواهد شد. ناگفته نماند که سریال اصلی این فرنچایز در قالب پنج فصل از طریق شبکه BBC منتشر شده، اما در جریان سال گذشته سرویس نتفلیکس امتیاز ساخت یک فیلم با اقتباس از جهان این فرنچایز را خریداری کرده است.

داستان سریال ‘’Luther’’ حول شخصیت جان لوتر با بازی ادریس البا جریان دارد که یک کارآگاه حرفه‌ای و فوق العاده باهوش است. ادریس البا همچنین به همراه نویسنده و یکی از عوامل سازنده سریال مذکور یعنی نیل کراس (Neil Cross) به عنوان تهیه کنندگان اجرایی این پروژه نیز شناخته می‌شوند.

هنوز اطلاعات بیشتری پیرامون فیلم ‘’Luther’’ در دسترس نیست.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

2
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

2 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
2 تعداد نویسندگان دیدگاه
farshad9292peyman59 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
farshad9292
کاربر

بیش از حد شخصیت اصلی این سریالو باهوش به تصویر کشیده بودن! من سریال “لوثر” ، “شرلوک” و “به من دروغ بگو” رو به خاطر اغراق تو باهوش نشون دادن کاراکتر اصلی نصفه رها کردم تماشاشونو.

peyman59
کاربر

2 سریال کاراگاهی ناب انگلیسی است که حتما باید دیده شود یکی همینه دومی شرلوک هلمز




فیلم های بزودی

کانال تلگرام