دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

بازگشت «ادریس البا» به شخصیت «لوتر»

thumbnail

به صورت رسمی بازگشت «ادریس البا» به شخصیت «کارآگاه جان لوتر» این بار در فیلم سینمایی این نقش تایید شد. فیلم «لوتر» (Luther) که توسط کمپانی «نتفلیکس» (Netflix) تولید خواهد شد، «اندی سرکیس» و «سینتیا اریوو» را نیز در لیست بازیگرانش دارد.

چندین سال بود که البا در تلاش بود که شخصیت لوتر را در یک فیلم سینمایی به تصویر بکشد و این خواسته بالاخره در حال تحقق یافتن است. «نیل کراس»، خالق سریال لوتر، برای نوشتن فیلمنامه فیلم بازخواهد گشت و «جیمی پین»، فیلمساز نامزد دریافت جایزه امی، این پروژه را کارگردانی خواهد کرد.

همانطور که گفته شد این فیلم توسط نتفلیکس تولید خواهد شد که در آن با «BBC» و «Chernin Entertainment» همکاری خواهد کرد. داستان فیلم پس از وقایع سریال رخ می‌دهد. سریال لوتر از سال 2010 شروع به پخش کرد و در پنج فصل توسط BBC منتشر شده بود. دیگر جزئیات خلاصه داستان هم‌اکنون محفوظ باقی مانده است.

البا برای هنرنمایی‌اش در سریال لوتر موفق شده بود چهار بار نامزد دریافت جایزه امی شود. وی اخیراً در فیلم «جوخه انتحار» (The Suicide Squad) حضور داشت و به زودی در فیلم وسترن محصول نتفلیکس با عنوان «هرچه قوی‌تر، سخت‌تر زمین می‌خوری» (The Harder They Fall) دیده خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام