دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

مدس میکلسن به فیلم ‘’Indiana Jones 5’’ پیوست

thumbnail

مدس میکلسن (Mads Mikkelsen) پس از حضور در فرنچایزهای مختلفی نظیر جیمز باند با فیلم ‘’Casino Royal’’، دنیای سینمایی مارول با فیلم ‘’Doctor Strange’’ و ‘’Star Wars’’ با فیلم ‘’Rogue One’’، به تازگی به فیلم ‘’Inidana Jones 5’’ پیوسته است و در کنار ستارگانی نظیر هریسون فورد (Harrison Ford) و فیبی والر بریج (Phobe Waller- Bridge) حضور خواهد یافت.

جیمز منگولد (James Mangold) کارگردانی و ساخت پنجمین ماجراجویی بزرگ شخصیت دکتر جونز را برعهده دارد و کتلین کندی (Kathleen Kennedy)‌ به همراه فرانک مارشال (Frank Marshall) و استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) کارگردان فیلم‌های پیشین این فرنچایز، تهیه کنندگان این پروژه محسوب می‌شوند.

مطابق اعلام عومل سازنده، مراحل تولید این فیلم در فصل تابستان پیش‌رو آغاز می‌شود و در صورت عدم ایجاد تاخیر جدید، فیلم ‘’Indiana Jones 5’’ در تاریخ ۲۹ جولای ۲۰۲۲ (۷ مرداد ۱۴۰۱) منتشر خواهد شد. هنوز اطلاعات چندانی پیرامون داستان این عنوان و نقش مدس میکلسن در دسترس نیست.

مدس میکلسن اخیرا جانشین جانی دپ (Johnny Depp) در فیلم سوم فرنچایز ‘’Fantastic Beasts’’ شده و طی یک سال گذشته تجربه حضور در آثاری همچون فیلم ‘’Another Round’’ را داشته است؛ این فیلم یکی از گزینه‌های اصلی جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی زبان ۲۰۲۱ به شمار می‌رود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
KRM آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
KRM
کاربر

عشقم مدس (:




فیلم های بزودی

کانال تلگرام