دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

انتشار پوستر رسمی فیلم “The Irishman”

thumbnail

شبکه «نتفلیکس» به‌تازگی پوستر رسمی فیلم مورد انتظار "The Irishman" ساخته‌ی جدید «مارتین اسکورسیزی» را منتشر کرده است که در آن شاهد «رابرت دنیرو»، «آل‌پاچینو» و «جو پشی» هستیم. این شبکه مطمئنا امسال نیز نقشی کلیدی را در مراسم «اسکار» خواهد داشت چرا که پس از اکران دو فیلم "Marriage Story" و "The Two Popes" در جریان‌ جشنواره‌های بین‌المللی فیلم ونیز و تورنتو بسیاری حضور این فیلم‌ها را در بخش‌های مختلف مراسم اسکار پیش‌بینی می‌کردند اما بدون شک فیلم "The Irishman" برجسته‌ترین گزینه از میان محصولات این شبکه استریم برای کسب جایزه بهترین فیلم خواهد بود.

فیلم "The Irishman" براساس کتابی به نام «I Heart You Paint Houses» ساخته می‌شود و «استیون زیلین» نگارش فیلمنامه اقتباسی آن را برعهده داشته است. داستان این فیلم حول زندگی «فرانک شیران» یک آدم‌کش حرفه‌ای با بازی «رابرت دنیرو» جریان دارد که با چهره‌های بدنام متعددی در قرن بیستم همکاری داشته و احتمالا به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم در جریان ناپدید شدن «جیمی هافا» نقش داشته است. این فیلم یک دهه از زندگی شیران را به‌تصویر می‌کشد که با وجود تکنولوژی استفاده شده در مراحل ساخت این فیلم شاهد ورژن جوان‌تر ستارگانی همچون دنیرو و «آل‌پاچینو» خواهیم بود.

گفتنی است که این اثر پیش از انتشار در شبکه «نتفلیکس» در تاریخ 27 نوامبر 2019 (۶ آذر ۱۳۹۸)، در تاریخ 1 نوامبر 2019 (10 آبان 1398) به صورت محدود در سینماها اکران خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام