دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

جیک جیلنهال مجددا با دنیس ویلنوو همکاری خواهد کرد

thumbnail

جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) به تازگی از حضور خود در فیلم جدید دنیس ویلنوو (Denis Vileneuve‌)، سازنده فیلم مورد انتظار ‘’Dune’’ خبر داده است. پیش از این جیلنهال به همراه ویلنوو در دو فیلم سینمایی ‘’Prisoners’’ و ‘’Enemy’’ که هر دو اثر محصول سال ۲۰۱۳ هستند، با یک‌دیگر همکاری داشته‌اند.

در جریان مصاحبه اخیر راجر دیکنز (Roger Deakins) با جیک جلینهال در پادکست صوتی Team Deakins، جلینهال اعلام کرد که به همراه دنیس ویلوو در حال کردن روی پروژه جدیدی هستند؛ با این حال وی از جزییات دیگری در مورد این پروژه پرده برداری نکرد. ویلنوو نیز چندی پیش اعلام کرده است که پس از به پایان رسیدن پروسه ساخت فیلم ‘’Dune’’، قصد دارد که به ساخت پروژه‌هایی با گستردگی کمتر بازگردد. این کارگردان ساخت آثار موفقی نظیر فیلم‌های ‘’Arrival’’ و ‘’Blade Runner 2049’’ را در کارنامه خود دارد.

مطمئنا پس از همکاری‌های موفق دیس ویلنوو و جیک جلینهال با یک‌دیگر ساخت فیلم مشترک سوم چه از لحاظ جنبه‌های هنری در کارنامه کاری آن‌ها و چه از نظر ارائه یک اثر قوی به مخاطبین کاملا تصمیم درست و مناسبی برای سینمای این روزها است. فیلم ‘’Dune’’ در تاریخ 18 دسامبر (28 آذر 1399) اکران خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

3
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

3 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
3 تعداد نویسندگان دیدگاه
HoHiNaSRiNMohammad_ir آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
HoHi
کاربر

به نظر من یه بازیگر فوق العاده خوب و با کیفیته با بازی های متنوع و عالی که نیازی نبود بره تو فیلم های کمیک بوکی . اسپایدر من به نظر من اشتباه بود برای جیک جیلنهال …

NaSRiN
کاربر

‘’Prisoners’’ و ‘’Enemy’’ جفتشون جزو فیلمایی هستن که دوستشون دارم.حتی میخوام بازم ببینمشون . جک جلینهال رو هم که کلا بازیهاش رو خیلی دوست دارم،بنابراین فکر میکنم باید فیلم خوبی از آب دربیاد.از همین الان چشم انتظارشم:)

Mohammad_ir
کاربر

/:




فیلم های بزودی

کانال تلگرام