دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

تصویر رسمی فیلم ‘’The Little Things’’ منتشر شد

thumbnail

صبح امروز کمپانی وارنر برادرز از تصویر رسمی و جدید فیلم ‘’The Little Things’’ رونمایی و اعلام کرده که این عنوان نیز همانند سایر آثار این کمپانی که برای اکران در سال ۲۰۲۱ برنامه ریزی شده‌اند، هم‌زمان با اکران در سالن‌های سینما از طریق سرویس HBO Max نیز به مدت یک ماه در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت.

جان لی هنکاک (John Lee Hancock) کارگردان آثاری همچون دو فیلم ‘’The Blind Side’’ و ‘’Saving Mr. Banks’’ کارگردانی و نگارش فیلمنامه این عنوان را برعهده دارد و ستارگانی نظیر دنزل واشنگتن (Denzel Washington)، رامی ملک (Rami Malek) و جرد لتو (Jared Leto) در آن به ایفای نقش خواهند پرداخت.

پس از اکران فیلم ‘’The Outsider’’ در سال ۲۰۱۸، جرد لتو در عنوان سینمایی دیگری دیده نشده و همراه با عوامل مارول استودیوز شدیدا مشغول تولید فیلم مورد انتظار ‘’Morbius’’ بوده است بنابراین فیلم ‘’The Little Things’’ اولین عنوانی خواهد بود که طرفداران وی می‌توانند در جریان آن و پس از گذشت چندین سال شاهد هنرنمایی بازیگر محبوب‌شان باشند.

هنوز اطلاعات چندانی از داستان فیلم ‘’The Little Things’’ در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که این عنوان در تاریخ ۲۹ ژانویه ۲۰۲۱ (۱۰ بهمن ۱۳۹۹) اکران خواهد شد؛ همانطور که ذکر شد، دارندگان اشتراک سرویس استریم HBO Max نیز می‌توانند این فیلم را در تاریخ اعلام شده، تماشا کنند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام