دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

جنیفر کارپنتر در فصل جدید سریال ‘’Dexter’’ بازخواهد گشت

thumbnail

جنیفر کارپنتر (Jennifer Carpenter)‌ یکی دیگر از ستارگان هشت فصل ابتدایی سریال محبوب ‘’Dexter’’ خواهد بود که در جریان فصل جدید آن بازخواهد گشت.

در جریان فصول گذشته، کارپنتر ایفاگر نقش خواهر خوانده شخصیت اصلی این سریال، دب مورگان بوده و بازگشت وی به این معنی است که در دنباله جدید این اثر شاهد فلش بک‌هایی متعدد یا به تصویر کشیده شدن توهم‌هایی مختلف توسط شخصیت دکستر مورگان خواهیم بود. حضور مجدد جنیفر کارپنتر در سریال ‘’Dexter’’ توسط وبسایت هالیوود ریپورتر تایید شده اما شبکه Showtime از انتشار اطلاعات بیشتر پیرامون بازگشت این بازیگر خودداری کرده است.

مایکل سی. هال (Michael C. Hall)، کلنسی براون (Clancy Brown)،‌ جولیا جونز (Julia Jones)، آلانو میلر (Alano Miller)، جانی سکویا (Johnny Sequoyah)، جیمی چانگ (Jamie Chung) و اسکار والبرگ (Oscar Wahlberg) دیگر بازیگران فصل جدید این سریال محسوب می‌شوند.

اطلاعات بسیار اندکی در مورد داستان این فصل در دسترس قرار دارد و صرفا می‌دانیم که اتفاقات آن دنباله مستقیمی برای پایان بندی فصل هشتم خواهد بود که در جریان آن شخصیت دکستر با استفاده از یک هویت کاملا جدید، درون جنگل‌های یک شهر کوچک مخفی شده است. هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار فصل جدید سریال ‘’Dexter’’ اعلام نشده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
m.zarkoob آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
m.zarkoob
کاربر

به به‌. اتفاقا یکی از پایان بندی های خوب برای همین سریال بود نمیدونم فازشون چیه ایراد گرفتن انقدر




فیلم های بزودی

کانال تلگرام