دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

دانی ین در فیلم ‘’John Wick 4’’ حضور خواهد یافت

thumbnail

به گزارش وبسایت ددلاین، دانی ین (Donnie Yen)‌ به جمع عوامل فیلم ‘’John Wick: Chapter 4’’ اضافه شده و یکی از نقش‌های کلیدی این عنوان را برعهده خواهد داشت. مطابق اطلاعات موجود، وی ایفاگر نقش یکی از دوستان قدیمی شخصیت جان ویک با بازی کیانو ریوز (Keanu Reeves) خواهد بود، اما هنوز اطلاعات بیشتری در مورد این شخصیت در دسترس نیست.

چاد استاهلسکی (Chad Stahelski) کارگردان دو فیلم پیشین این فرنچایز، مجددا کارگردانی این دنباله را برعهده خواهد داشت و فیلمنامه آن توسط شی هاتن (Shay Haten) و مایکل فینچ (Michael Finch) نوشته است. چندی پیش نیز اعلام شد که مراحل فیلمبرداری این اثر در تاریخ نامشخصی از فصل تابستان پیش‌رو در کشورهایی نظیر فرانسه، آلمان و ژاپن آغاز خواهد شد.

چاد استاهلسکی کارگردان فیلم ‘’John Wick: Chapter 4’’ در بیانیه‌ای اعلام کرده است که شدیدا از حضو دانی ین در این پروژه خوش‌حال است و قصد دارد تا در آینده نیز از حضور وی در قالب شخصیت در نظر گرفته شده، برای فیلم‌های جدید این سری استفاده کند. به عقیده این فیلم‌ساز، حضور دانی ین سبب افزایش هرچه بیشتر کیفیت این مجموعه می‌شود و تماشا هم‌کاری وی با کیانو ریوز برای هر بیننده‌ای جذاب خواهد بود.

فیلم ‘’John Wick: Chapter 4’’ در تاریخ ۲۷ می ۲۰۲۲ (۶ خرداد ۱۴۰۱) منتشر خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

2
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

2 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
2 تعداد نویسندگان دیدگاه
mahdi1200ARTHASxvz آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
mahdi1200
کاربر

Sheeeeeeeeeeshhhhhhhhhhhh

ARTHASxvz
کاربر

چی بشه قسمت 4 :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))




فیلم های بزودی

کانال تلگرام