دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

شایعه: جردن پیل با مارول برای ساخت فیلمی در آینده ملاقات کرد

thumbnail

دنیای سینمایی مارول تاکنون کارگردانان مشهور زیادی را برای ساخت چندین فیلم ابرقهرمانی به خدمت گرفته است. این بار، به نظر می‌رسد که این استودیو قصد دارد جردن پیل، کارگردان برنده جایزه اسکار، را نیز در پروژه‌های آینده خود مشارکت دهد.

طبق گزارش The InSneider، جردن پیل با مدیران استودیوی مارول ملاقات کرده تا درباره یکی از فیلم‌های آینده آنها گفتگو کند. این گزارش داخلی مشخص نمی‌کند که پیل برای کدام فیلم با مارول ملاقات کرده است، اما این استودیو چندین فیلم در دست ساخت دارد که برخی از آنها می‌توانند از دیدگاه منحصر به فرد پیل بهره‌مند شوند. به طور طبیعی، این خبر باعث شد طرفداران حدس بزنند که پیل می‌تواند کدام فیلم را کارگردانی کند.

پیل در حال حاضر یک پروژه ترسناک جدید در دست ساخت دارد، اما ملاقات او با مارول می‌تواند هیجان‌انگیز باشد. برخی از فیلم‌هایی که طرفداران معتقدند او می‌تواند کارگردانی کند، فیلم Blade است که قرار است ماهرشالا علی در نقش شخصیت اصلی آن بازی کند. فیلم Blade مدتی است که هیچ خبر جدیدی از روند ساخت و تولید آن منتشر نشده است. با توجه به اینکه این فیلم یک اثر ترسناک تاریک است، سبک و ویژگی‌های آن به خوبی با سبک کارگردانی جردن پیل همخوانی و تناسب دارد.

با این حال، ممکن است پیل برای پروژه‌ای متفاوت با مارول ملاقات کرده باشد. امسال، این استودیوی مشهور تنها یک فیلم در سینماها دارد، فیلم بسیار مورد انتظار Deadpool & Wolverine، که انتظار می‌رود در باکس آفیس به یک فیلم پرفروش تبدیل شود. با این حال، استودیو امیدوار است در آینده فیلم‌های بیشتری را منتشر کند و چندین حق مالکیت آماده دارد، از جمله The Fantastic Four یا فیلم‌های بیشتر X-Men. وقتی صحبت از فیلمی می‌شود که جردن پیل می‌تواند کارگردانی کند، مردم فکر می‌کنند او می‌تواند نسخه‌ی لایو اکشن Midnight Sons را بر عهده بگیرد. با این حال، طرفداران نمی‌توانستند جلوی گمانه‌زنی‌ها را بگیرند که پیل همچنین می‌تواند به Spider-Man 4 با بازی تام هالند مرتبط باشد.

جردن پیل ممکن است به عنوان یک کارگردان شناخته شود، اما او استعدادهای زیادی در آستین خود دارد. او همچنین یک کمدین و بازیگر است و نابغه‌ی پشت برخی از بهترین فیلم‌های ترسناک اصلی دهه گذشته است. اولین فیلم او به عنوان کارگردان، Get Out در سال 2017، که پیل همچنین نویسنده‌ی آن بود، نامزد چهار جایزه اسکار، از جمله بهترین فیلم شد و یکی از آنها را برای بهترین فیلمنامه برد. از آن زمان، او همچنین کارگردانی فیلم‌های Us در سال 2019 و Nope در سال 2022 را بر عهده داشته است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام