دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

به صورت رسمی ساخت دنباله «گشت‌وگذار در جنگل» تایید شد

thumbnail

به محض اینکه فروش فیلم «گشت‌وگذار در جنگل» (Jungle Cruise) در باکس‌آفیس داخلی ایالات متحده از مرز 100 میلیون دلار گذشت، کمپانی «دیزنی» (Disney) تصمیم به ساخته قسمت دوم این فیلم گرفت. به صورت رسمی تایید گردید که دنباله فیلم گشت‌وگذار در جنگل با هنرنمایی «دوئین جانسون» و «امیلی بلانت» ساخته خواهد شد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری «هالیوود ریپوتر»، «ژاومه کویت-سرا» و «مایکل گرین» که در فیلم اصلی به عنوان کارگردان و نویسنده فعالیت کردند، در دنباله نیز این وظایف را انجام خواهند داد. گشت‌وگذار در جنگل براساس یکی از جذابیت‌های پارک‌های دیزنی ساخته می‌شود. در این فیلم جانسون نقش کاپیتان یک قایق به نام فرانک را بازی می‌کند. فرانک به همراه لیلی و برادرش مک‌گرگور، که احتمالاً وی نیز در دنباله حضور خواهد داشت، به مأموریتی می‌روند تا یک درخت جادویی که قدرت‌های شفابخشی دارد را پیدا کنند. در این ماجراجویی آنها با حیوانات وحشی و رقیب آلمانی‌شان رو به رو می‌شوند.

گشت‌وگذار در جنگل یکی از فیلم‌هایی بود که کمپانی دیزنی آن را همزمان با اکران در سینماها، در سرویس استریم «دیزنی پلاس» (+Disney) نیز به نمایش درآورده بود. این فیلم که تقریباً یک ماه از انتشارش می‌گذرد تا کنون توانسته بیش از 185 میلیون دلار در باکش‌آفیس جهانی فروش داشته باشد.

صفحه دانلود فیلم «گشت‌وگذار در جنگل» (Jungle Cruise)

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

2
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

2 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
2 تعداد نویسندگان دیدگاه
farnood1367ghoujogh@yahoo.com آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
farnood1367
کاربر

عالی بووووود

ghoujogh@yahoo.com
کاربر

معلومه که دنبالشو میسازه پس کی باید جیب دویین جانسونو پر کنه




فیلم های بزودی

کانال تلگرام