دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

زمان اکران فیلم ‘’Jurassic World 3’’ با تاخیر مواجه شد

thumbnail

پس از ایجاد تاخیر در روند اکران فیلم‌های ‘’Dune’’ و ‘’The Batman’’ حال نوبت به فرنچایز محبوب و دایناسور محور ‘’Jurassic Park’’ رسیده است. براساس گزارشی که امروز منتشر شده است، می‌دانیم که اکران فیلم ‘’Jurassic World: Dominion’’ نیز همانند دیگر بلاک باسترهای در دست ساخت با تاخیر مواجه شده و با یک سال فاصله نسبت به تاریخ مقرر شده در ژوئن ۲۰۲۲ به روی پرده خواهد رفت.

اکران این فیلم پیش از این برای تاریخ ۱۱ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۱ خرداد ۱۴۰۰) برنامه ریزی شده بود و درحالی که مراحل تولید و فیلمبرداری آن در حال انجام است، برای فرار از تبدیل شدن به یک شکست تجاری با تاخیری یک ساله مواجه شده است. گفتنی است که این تاخیر ایجاد شده سبب ایجاد رقابت گسترده‌ای در سال ۲۰۲۲ خواهد شد چراکه بسیاری از عناوین بلاک باستر برای اکران در این سال برنامه ریزی شده‌اند و باید دید که آیا در اکران برخی از این آثار مجددا تاخیر ایجاد خواهد شد یا خیر.

فیلم ‘’Jurassic World: Dominion’’ از جمله آثاری است که پروسه تولید آن تحت تاثیر ویروس COVD-19 قرار گرفته و علاوه‌بر ابتلای برخی از عوامل این فیلم به ویروس مذکور، محل فیلمبرداری آن نیز چندین بار تغییر پیدا کرده است و فیلمبرداری آن نیز ‌هم‌اکنون با وجود غیبت برخی از عوامل در حال انجام است.

باوجود اعلام تاخیر ایجاد شده در روند اکران این فیلم، کالین ترورو (Colin Trevorrow) کارگردان این فیلم پوستر جدیدی را از این عنوان در صفحه رسمی خود در توییتر منتشر کرده است. لائورا درن (Laura Dern)، جف گلدبلام (Jeff Goldblum)، سم نیل (Sam Neil) و اسکات کمپل (Scott Campbell) از جمله بازیگران این فیلم هستند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام