دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

فیلمبرداری فیلم ‘’Jurassic World: Dominion’’ به پایان رسید

thumbnail

پس از گذشت نه ماه از شروع پروسه فیلمبرداری سومین نسخه از سری فیلم‌های ‘’Jurassic World’’ که تحت عنوان ‘’Dominion’’ شناخته می‌شود، سرانجام مراحل فیلمبرداری این اثر به پایان رسیده است.

پروسه فیلمبرداری این فیلم را می‌توان یکی از سخت‌ترین پروسه‌های انجام شده میان آثار یونیورسال پیکچرز دانست که بارها به دلیل مشکلات ناشی از ویروس COVID-19 متوقف و تغییرات مختلفی در صحنه‌ها و مکان‌های انتخابی برای انجام فیلمبرداری این عنوان ایجاد شد.

خبر پایان یافتن مراحل فیلمبرداری این فیلم توسط کالین ترورو (Colin Trevorrow) کارگردان این عنوان و در شبکه اجتماعی توییتر اعلام شده است؛ این فیلم‌ساز با انتشار تصویری از پشت صحنه ساخت این اثر که در آن ستارگانی نظیر سم نیل (Sam Neill)، دواندا وایز‌ (DeWanda Wise) و مامودو ایثی (Mamoudou Athie) دیده می‌شوند، از پایان فیلمبرداری این اثر خبر داده است.

هنوز اطلاعات چندانی از داستان این فیلم در دسترس نیست اما انتظار می‌رود که باتوجه به پایان یافتن مراحل فیلمبرداری این فیلم، در آینده‌ای نزدیک شاهد انتشار تریلر جدیدی از این اثر خواهیم بود. ناگفته نماند که در این فیلم کریس پرت (Chris Pratt) و برایس دالاس هاوارد (Bryce Dallas Howard) در نقش‌های پیشین خود بازخواهند گشت.

فیلم ‘’Jurassic World: Dominion’’ در تاریخ ۱۰ ژوئن 2022 (20 خرداد 1401) اکران خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
AM9 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
AM9
کاربر

کریس پرت عالیهههههههههه!!!#




فیلم های بزودی

کانال تلگرام