دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

کیت بکینسیل از آینده احتمالی فرنچایز ‘’Underworld’’ خبر داد

thumbnail

درحالی‌که طی سال‌های اخیر سری فیلم‌های ‘’Underworld’’ تحول چندانی را شاهده نبود و تقریبا از خاطر بسیاری از مخاطبین ناپدید شده است، کیت بکینسیل (Kate Beckinsale)‌ ستاره اصلی آن به تازگی و در جریان مصاحبه با وبسایت ورایتی از علاقه‌ شخصی‌اش برای توسعه یک کراس‌اور میان این مجموعه و سری ‘’Blade’’ خبر داده است.

«من واقعا خواهان ساخته شدن یک کراس‌اور رسمی و بزرگ میان هر دو فرنچایز نام برده هستم. مشخصا چنین اثری می‌تواند مخاطبین بسیاری را به خود جذب کند و از هر نظر، به یک عنوان شدیدا موفق بدل شود. من قطعا در چنین اثری حضور خواهم یافت، اما این‌گونه به نظر می‌رسد عوامل کمپانی مارول تا به امروز نسبت به چنین موضوع علاقه‌ نشان نداده‌اند!»

سری ‘’Underworld’’ برای اولین بار در سال ۲۰۰۳ توسط لن وایزمن (Len Wiseman)، کوین گریویو (Kevin Grevioux) و دنی مک‌براید (Danny McBride) توسعه یافته است و داستان آن پیرامون یک خون آشام به نام سلین جریان دارد که در نبردی عظیم میان هم‌نوعانش و لایکن‌ها (گرگینه‌ها) قرار می‌گیرد.

دیگر فرنچایز مطرح شده،‌ یعنی ‘’Blade’’ نیز تقریبا داستان مشابهی را دنبال می‌کند و اساس اتفاقات آن روی شخصیتی نیمه خون آشام و نیمه انسان مترمز است که ماموریت دارد تا هم‌نوعان خودش را به قتل برساند. می‌دانیم که نسخه جدید این سری به کارگردانی بسیم طارق (Bassam Tariq) و نقش آفرینی ماهرشالا علی (Mahershala Ali) به زودی ساخته می‌شود.

هنوز اطلاعات بیشتری در مورد کراس اور احتمالی میان دو فرنچایز  ‘’Underworld’’ و ‘’Blade’’ در دسترس نیست.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام