دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

کیفر ساترلند در سریال جدید سرویس استریم پارامونت پلاس حضور خواهد یافت

thumbnail

کیفر ساترلند (Kiefer Sutherland) ایفاگر نقش محبوب جک بائر در سریال ‘’24’’، اخیرا به سریال جدید و بدون عنوان سرویس استریم پارامونت پلاس که توسط جان ریکوآ (John Requa) و گلن فیکارا (Glenn Ficarra) ساخته می‌شود، پیوسته است. این دو پیش از این ساخت آثاری همچون فیلم ''Crazy, Stupid, Love'' را با بازی رایان گاسلینگ (Ryan Gisling)‌ و استویل کارل (Steve Carell) برعهده داشته‌اند.

در جریان این سریال کیفر ساترلند در قالب شخصیت جیم ویر دیده خواهد شد. این شخصیت، یک جاسوس حرفه‌ای است که خودش را میان نبردی برای حفظ دموکراسی و قرارگیری در برابر دولت‌ها و اشخاص عالی رتبه که برای کنترل سایرین دست به هرکاری می‌زنند، می‌یابد. پس از تایید شدن حضور کیفر ساترلند در این پروژه بدون عوان، وی بیانیه رسمی‌اش را در این خصوص منتشر کرده که بخشی از صحبت‌های او به شرح زیر است:

«من همواره چگونگی استایل و سبک کاری جان ریکوآ و گلن فیکارا را تحسین می‌کرده‌ام و برای تجربه هم‌کاری با آن‌ها و سرویس استریم پارامونت پلاس شدیدا هیجان زده‌ام.»

هنوز اطلاعات بیشتری پیرامون این سریال منتشر نشده، اما گمان می‌رود که در آینده‌ای نزدیک ضمن رونمایی از دیگر بازیگران حاضر در این پروژه، مراحل تولید آن نیز آغاز خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
kingmeti آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
kingmeti
کاربر

آقای ساترلند کاش 24 هم ادامه میدادی




فیلم های بزودی

کانال تلگرام