دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

کریستن استوارت در نقش سالی راید، فضانورد آمریکایی، بازی خواهد کرد

thumbnail

کریستن استوارت در نقش فضانورد سالی راید بازی خواهد کرد زیرا آمازون و استودیوهای MGM در آستانه امضای قرارداد مینی‌سریال "The Challenger" هستند؛ تهیه کنندگی اجرایی سریال برعهده آمبلین، بیگ اسوینگ کیرا سجویک و کریستن استوارت است؛ مگی کوهن نویسندگی را برعهده دارد

کریستن استوارت در اولین حضور خود در یک سریال تلویزیونی، در "The Challenger"، یک مینی‌سریال، نقش سالی راید، فضانورد و فیزیکدان که اولین زن آمریکایی بود که به فضا پرواز کرد، ایفا خواهد کرد. سالی راید این دستاورد را به عنوان بخشی از کلاس فضانوردی شاتل فضایی ناسا در سال 1978 به دست آورد. این کلاس فضانوردی برای اولین بار از نظر ترکیب جمعیتی متنوع بود و برخلاف گذشته، همه اعضای آن مرد سفیدپوست نبودند.

مگی کوهن به‌عنوان نویسنده و شورانر سریال فعالیت خواهد کرد؛ آثار او شامل "American Crime Story"، "The Staircase" و "Narcos: Mexico" است. این سریال در هفته گذشته پروژه‌ای داغ در حراجی تلویزیونی بوده و آمازون نزدیک است آن را نهایی کند.
سریال بر اساس کتاب "The New Guys"، نوشته مردیت ای. بگبی است، که با سجویک و والری استدلر در بیگ اسوینگ مشارکت می‌کند. آنها نیز تهیه‌کنندگان اجرایی هستند.

در سال 1983، راید به اولین زن آمریکایی تبدیل شد که با شاتل فضایی پرواز کرد و بلافاصله به یک چهره مشهور تبدیل شد. با این حال، این شادی کوتاه‌مدت بود، زیرا سه سال بعد، شاتل فضایی چلنجر 73 ثانیه پس از صعود، از هم پاشید و همه هفت عضو خدمه را کشت. راید پس از آن تنها فضانوردی شد که عضو کمیسیون راجرز گردید، یک کمیسیون ریاست جمهوری که برای تحقیق درباره این فاجعه تشکیل شده بود. بعدها معلوم شد که راید مشکلات مربوط به اورینگ‌ها (حلقه‌های لاستیکی آب‌بندی) را شناسایی کرده بود، اورینگ‌هایی که در دمای پایین سفت و غیرقابل انعطاف می‌شدند و این مسئله دلیل اصلی انفجار شاتل فضایی از آب درآمد. راید در سال 2012 در سن 61 سالگی بر اثر بیماری سرطان درگذشت، او یک قهرمان واقعی آمریکایی بود.

امید این است که این سریال به موقع برای نزدیکی به سالگرد فاجعه چلنجر آماده شود. این اتفاق 38 سال پیش، در 28 ژانویه 1986 رخ داد. برای استوارت، این ادامه تحول حرفه‌ای اوست که پس از مجموعه فیلم‌های "Twilight Saga" آغاز شد. او در این مسیر، خود را به عنوان یک بازیگر بسیار جذاب برای تماشاگران تثبیت کرده است؛ بازیگری که گستره وسیعی از توانایی‌های بازیگری را در خود دارد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
miyuri آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
miyuri
کاربر

بازیگری خوبی برای نقش مناسبی.
فقط امیدوارم سریال ریتم تندی نداشته باشه تا بتونن بخوبی به بخشهای مهم زندگی سالی راید بپردازن.
و اینکه نمیدونم ایا قرار به زندگی شخصی راید هم بپردازن یا ولی اگه قرار بپردازن امیدوارم خوب بپردازن نه سرسرکی و الکی.
و فقط دوس دارم این رو هم بگم که چه دردناکه یکی رو دوست داشته باشی و 27 سال باهاش زندگی کنی اما انگار نکردی (عمومی نکنی و دربارش حرف نزنی و تازه بعد مرگت مردم با خبر بشن). به امید روزیکه همه در همه جای دنیا بتونن با کسیکه دوست داره و دوستش داره راحت زندگی کنن.




فیلم های بزودی

کانال تلگرام